Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke programmer kan dere anbefale å laste ned til denne telefonen, og hvor kan de lastes ned? Messenger f.eks.

 

I tillegg: er det noen innstillinger man må gjøre på telefonen før man kan bruke wlan?

Har ihvertfall "Nokia Activity Monitor" du kan laste ned fra Nokia sine hjemmesider. Det er ganske brukbart og stilig/artig å bruke.

 

Har også sider du kan søke igjennom på all slags mulige ting og tang:

 

MOSH

Symbian-Freak

Pizero.net

 

Håper du kommer til å ha det gøy in your quest, searching for fun stuff! :)

Lenke til kommentar

kjøpte denne telefonen igår og ble rett og slett imponert over hvor mye den hadde.

 

installerte et program igår som gjorde den opp til et trådløst overvåkningskamera via wlan og det fungerte helt knall, det neste jeg trenger er noe tilsvarende smart movie converter, brukte dette på min forrige symbian telefon, men dette begynner og bli noen år siden. Det som var bra med det var at man hadde en egen spiller på telefonen også konverterte man filene til xvid, bare mye lavere kvalitet.

 

og det andre jeg trenger er en kjekk irc klient som jmirc til en java tlf, bare at jeg vil ha irc klient til en symbian telefon =)

 

Er det noen andre programmer jeg burde installere med en gang ? :)

Lenke til kommentar
Hei, vil jeg angre på å gå over til denne fra N95? Er den brukervennlig? Det står i mellom N82 og N95.. Kommer ikke N82 8gb?

 

Har ikke hørt noe om N82 8GB, men du får jo minnekort på 8GB til den, og i motsetning til N95 8GB, hvor de 8GB internt minne idiotisk nok har gått på bekostning av minnekortsporet, kan du kjøpe så mange slike kort du vil, og bytte mellom dem..

Har ingenting å utsette på brukervennligheten for min del. :)

Lenke til kommentar
da prøver jeg igjen siden jeg ikke fikk svar forje gang.

når jeg går inn på videosenter så hopper den bare ut til menyen, å når jeg prøver å åpne en video så hopper den til menyen. noen som kan hjelpe?

Prøvd å skru telefonen av, vente i en time, så skru den på igjen?

Gjerne ta ut batteriet og minnekort i prosessen.

Endret av Baloni
Lenke til kommentar

hei, noen som vet om det er mulig å se hva slags kart jeg har installert med Nokia Uploader? Jeg kan jo bare legge til, og det er irriterende å overskrive de jeg allerede har lagt inn. DErsom jeg trykker slett, så vil den jo bare slette alle kartene også. Burde vært mulig å kontrollere dette bedre. JEg må vel inn og gjøre det manuelt, tenker jeg.

Lenke til kommentar

Er det noen innstillinger man må gjøre på telefonen for å kunne koble seg til trådløse nettverk?

 

Har prøvd å koble meg til både på universitetet og på naboens usikrede nettverk, og da står enten bare nettleseren og loader uten at noe skjer, eller så får jeg beskjed om at nettverk ikke funnet eller noe sånt.

 

Har ikke koblet en mobiltelefon til nettverk før, så hadde vært fint om noen kunne fortelle litt om hvordan en noob går frem... :whistle:

Lenke til kommentar
hei, noen som vet om det er mulig å se hva slags kart jeg har installert med Nokia Uploader? Jeg kan jo bare legge til, og det er irriterende å overskrive de jeg allerede har lagt inn. DErsom jeg trykker slett, så vil den jo bare slette alle kartene også. Burde vært mulig å kontrollere dette bedre. JEg må vel inn og gjøre det manuelt, tenker jeg.

Er nok ikke en bedre metode, nei. Jeg har arget meg for dette og.

Lenke til kommentar
hatt min n82 i en uke nå og seff har jeg fått en lita ripe på skjermen :(

har også irritert meg litt over at meny tasten lager en klikkelyd når jeg trykker den til høyre, dette skjer bare noen ganger.

 

Ta en titt på Martin Fields Overlay Plus. Jeg er en dust som stadig putter telefonen i lomma sammen med nøkler, spiker ja engang en liten stein jeg hadde funnet og skulle få en geologvenn til å titte på.. Så bytter jeg heller film på skjermen når det begynner å bli for ille :)

 

Har også sånn på gpser, psp, ipod etc.

 

Knappene, de har jeg ingen tips for :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...