Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om en metode for å justere volumet på mp3-spilleren på telefonen uten å måtte åpne tastelåsen hele tiden?

Du kan kjøpe adapterne AD-43 eller AD-54 for å styre musikken.

 

post-48897-1209796321.jpg

 

Noen som har erfaringer med disse? De står ikke som kompatible med N82 på nokia.com.

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe adapterne AD-43 eller AD-54 for å styre musikken.

Noen som har erfaringer med disse? De står ikke som kompatible med N82 på nokia.com.

Har AD-43 selv, funker helt fint. Justerer volum, styrer musikken (stopp/start, bytter låt, spooler) samt svarer på samtaler.

Lenke til kommentar
Hei, vurderer sterkt å invistere i en N82, men bekymrer meg over en ting. Skriver rundt 100 sms hver dag, og derfor er jeg ganske i tvil med tanke på tastene. Hvordan vurederer dere tastene? Er det noe man venner seg til etter hvert?

Venner seg til? Har aldri syntes at de har vært noe ekle eller noe de Amobil-guttene skriver i testen sin. Jeg skriver ganske mange SMS hver dag jeg og så. Gleder meg nesten hver gang jeg skal skrive SMS :w00t:

Lenke til kommentar
Tastene på telefonen er ikke særlig å klage på.. det er værre med navigasjonstastene under skjermen......

Word... Tastene fungerer stort sett som en drøm, i motsetning til hva jeg fikk inntrykk av når jeg brukte dummy-modellen (jada, det er normalt).

Navigasjonstastene er forferdelige hvis du har over gjennomsnittlig store fingre... Da spesielt å styre på internett. Nå har jeg ikke brukt de mye, så det er mulig at ved mye surfing så blir det enklere, men det tar da litt tid.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg vurderer å kjøpe N82 i sort. Men før jeg gjør det, lurer jeg på om det er noen her som vet om N82 støtter minnekort i microSDHC-formatet?

 

Tenker da på å kjøpe et slikt kort på 8Gb. Støtter telefonen 8 Gb?

 

Noen som har prøvd dette og kan bekrefte det?

 

Kommer det 16 Gb-kort snart?

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
jeg får ikke til og spille spill i landskapsmodus....... er dette kun noe som går ann på de andre eller er det jeg som er blind og dum på samme tid?

 

Formoder at du sikter til N-Gage...?

 

Nei, landskapsmodus kan ikke brukes i N-Gage på N82

 

ja selvfølgelig, sorry.

 

men anngående minnekort, lillebroren min har i skrivende stund en SE w810 med 2 gb minnekort. og den bruker driitlang tid på og åpne musikk biblioteket.

vet at det kan ha noe men skrive og lese hastigheten på selve kortet og gjøre, men det er og for at mobilen ikke klarer og jobbe med så mye.

n82 som er maskinvaremessig overlegen til de grader har ikke problemer med 2 gb selvfølgelig. men kan dette forekomme på større kort?

Lenke til kommentar

har dere fått til IP telefoni greien eller?

 

Og hvorfor er det ingen som har laget en distrubisjons applikasjon som som "installer" på iphone.

jeg bruker det ofte på min ipod touch og det er kjempelett og fyre inn godsaker på den.

Hadde dette vert en ide? og i tilleg kan man ha sånne små google adsense annonser slik at de som lager tingene får litt ekstra motivasjon?

 

syns nesten vi burde starte en ny tråd om dette.

Lenke til kommentar
n82 som er maskinvaremessig overlegen til de grader har ikke problemer med 2 gb selvfølgelig. men kan dette forekomme på større kort?

 

Har 8GB minnekort til min N82, funker perfekt å åpne musikkbiblioteket mitt med ca 1000 sanger. Har ikke prøvd å fylle minnekortet med musikk, men etter hvordan telefonen takler et halvfullt minnekort vil jeg tro at et fullt 8GB minnekort ikke vil by på problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...