Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke folk de samme forutsetningene på PC også da? Det som kan være annerledes på PC kan være det på PS3 også (styreenhet, skjerm, lyd osv).

 

Oppdaterer forresten PS3 nå, og skjermen ble bare blå, og reagerer ikke på noe som helst. Har det skjedd noe galt, eller er det slik det skal være? Er ikke samme blåfarge som TV gir når den ikke får noe signal, så er ikke det.

 

edit: Nå skrudde jeg den av, og prøvde hard-reset. Istedenfor bluescreen får jeg nå bare en helt svart skjerm, og kan ikke gjøre noe som helst. Redd for at PS3en har bricka seg. Er derimot ingen grunn til at den skulle det. Har ikke gjort noe som helst galt, rørte den ikke i det hele tatt under oppdateringen. Noen som har noen tips før jeg ringer support?

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Noen som vet om jeg kan levere og få ny PS3 hos min nærmeste butikk, slik at jeg har sjangse på å få den før jul? Om den må sendes inn får jeg jo såvidt brukt den i juleferien, om jeg i det hele tatt får det. =(

Er det evt. så gale at den må sendes til Sony selv, slik at jeg neppe før den før utpå nyåret?

Lenke til kommentar
Noen som vet om jeg kan levere og få ny PS3 hos min nærmeste butikk, slik at jeg har sjangse på å få den før jul? Om den må sendes inn får jeg jo såvidt brukt den i juleferien, om jeg i det hele tatt får det. =(

Er det evt. så gale at den må sendes til Sony selv, slik at jeg neppe før den før utpå nyåret?

 

Gikk PS'en din til dundass når du oppdaterte nå da?

Lenke til kommentar

Nei. Blåskjermen fikk jeg under oppdatering. Lot det stå i ca 10min (15 min totalt, elns) før jeg skrudde den av. Når jeg skrudde den på fikk jeg samme blåskjermen, og tok derfor en haard-reset. Etter dette er bildet bare svart, og alt jeg kan gjøre er å skru av/på og ta inn/ut disk-media. Blåskjerm er vel ikke en del av oppdateringen?

Lenke til kommentar
Prøv deg litt frem. La den være skrudd av en liten stund (helt ut av strøm). Sitter kablene som de skal? Velger du riktig HDMI-inngang på TV-en?

 

Jeg har enda ikke pakket om min, men har PS3-en en resettknapp?

Har prøvd alt det der, men tenker jeg lar strømmen være ute over natten for sikkerhetsskyld.
Lenke til kommentar

Du har uansett 14 dagers angrerett, garanti og 5-års reklamasjonsrett.

 

Prøv igjen i morgen. Ta gjerne kontakt med Sony Norge Support og hør på hva de har å si. Eller så får du bare sende den inn - om du velger å sende den inn på garantien eller angreretten får være opp til deg. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Har kontaktet elprice både på telefon og mail, men ikke fått svar (var flere timer før stengetid, og på telefon så skulle de ringe meg opp igjen). Fant dessverre ikke supporttelefon til Sony Playstation, vet du hva nummeret dit er kanskje?

 

edit: Ser ut som det bare er bilde/lyd som ikke fungerer skikkelig. Når jeg kobler i nettverkskabelen så blir det forbindelse, og dét skjer ikke før man er inne i XMB. Rare greier. =|

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Merkelig.

 

Vet du om Sony har oppdatert versjon på HDMI-en til PS3? Altså fra 1.2 til 1.3?

 

Det kan hende at TV-en ikke støtter HDMI 1.3. Jeg ville prøvd den på en annen TV, før du velger å sende den tilbake.

Har brukt kompositt hele tiden, fikk ikke HDMI-kabel før litt etter at PS3 sluttet å fungere, har prøvd begge deler siden.

 

edit: Har nok ikke tilgang på 2,5" hdd.

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...