Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skulle brukt angreretten din bare. Da hadde du fått pengene tilbake og ikke noe mer rabalder enn det. :)
De sjekker vel konsoller før du får penger igjen på angreretten? Ville uansett ikke fått en PS3 i det hele tatt da. Betaler heller 4700~ for denne pakken her enn rundt 4000 for en 40gb, som jeg uansett ikke ville fått noe tidligere. Kan jo godt hende at dette er et ikke helt ukjent problem, og at de tror meg når jeg sier at jeg ikke engang rørte maskinen under oppdatering.
Lenke til kommentar

Off-topic: Diesel_, det skal holdes en saklig tone i dette forumet. Christian1986 har rett til support, slik alle andre har. Banning er heller ikke lov. :)

 

On-topic: Christian1986, har du kontaktet Elprice? Råder deg til å gjøre det, de vil nok gi deg et svar på ditt spørsmål bedre enn oss her på forumet. :)

Lenke til kommentar
Off-topic: Diesel_, det skal holdes en saklig tone i dette forumet. Christian1986 har rett til support, slik alle andre har. Banning er heller ikke lov. :)

 

On-topic: Christian1986, har du kontaktet Elprice? Råder deg til å gjøre det, de vil nok gi deg et svar på ditt spørsmål bedre enn oss her på forumet. :)

Hadde lyst til å si det samme. Har ventet lenge nå :tease: ..

 

Jupp, har prøvd å snakke med elprice, men får ikke svar på mail/telefon. Virker som om de har utsatt sendingen til over jul :thumbdown: ... Var derfor jeg prøvde her.

Lenke til kommentar
Off-topic: Diesel_, det skal holdes en saklig tone i dette forumet. Christian1986 har rett til support, slik alle andre har. Banning er heller ikke lov. :)

 

On-topic: Christian1986, har du kontaktet Elprice? Råder deg til å gjøre det, de vil nok gi deg et svar på ditt spørsmål bedre enn oss her på forumet. :)

Hadde lyst til å si det samme. Har ventet lenge nå :tease: ..

 

 

Tenkte det var noe annet du hadde hatt lyst til å si lenge eg.... :hrm:

Lenke til kommentar
Off-topic: Diesel_, det skal holdes en saklig tone i dette forumet. Christian1986 har rett til support, slik alle andre har. Banning er heller ikke lov. :)

 

On-topic: Christian1986, har du kontaktet Elprice? Råder deg til å gjøre det, de vil nok gi deg et svar på ditt spørsmål bedre enn oss her på forumet. :)

Hadde lyst til å si det samme. Har ventet lenge nå :tease: ..

 

 

Tenkte det var noe annet du hadde hatt lyst til å si lenge eg.... :hrm:

Ok, ser at dette blir veldig off-topic, men la gå. Har du hatt en dårlig dag eller? Prøver bare å få litt informasjon..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...