Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

De skal ha samme pris for Motorstorm og Fall of Man, så vi byttet likt mot likt, ja. Det spørs bare hvor mange de har av spillene, og om de tror de får solgt de.

Poenget er å ikke ta av plastforseglingen.

 

Typisk musikkbutikker som ikke selger starterpack er ikke nødvendigvis klar over at Motorstorm og Fall of Man ikke er så ettertraktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Teit av meg å ta av plastikken da, FoM SUGER, og Motorstorm er bare "helt greit". =/

Rart at dere får byttet starter pack-spillene i skikkelige spill, og uten kvittering til og med.

 

Poenget er at starter pack-spillene selges som "skikkelige" spill der man får byttet. De hadde ikke gått med på byttehandelen om de ikke kunne selge det for full pris. Da jeg byttet, kunne butikken sette spillene mine rett i hylla med ny prislapp. Det sier seg selv at ikke fem kunder kan bytte samme spill samme sted.

Lenke til kommentar

Jeg bor i Oslo og fikk mail om sporingsnummer for en evighet siden... Men ingen pakke dukket opp med posten. Jeg skrev en mail og klagde 3. juledag. Samme dag fikk jeg mail med beskjed om å dra til Lørenskog og hente en. Det gikk fint det - så jeg anbefaler deg å gjøre det samme og ikke vente på at den blir sendt i posten.

 

Du kan også prøve å bytte spillene på Platekompaniet i sentrum. Jeg fikk byttet begge spillene til fullpris :D

Lenke til kommentar

Denne tråden handler akkurat nå om noe helt annet det som er topic. Om det fortsetter slik blir den stengt. De som har fått eller ikke har fått sin konsoll fra Elprice kan heller legge inn sine erfaringer her.

 

Om man har spesifikke spørsmål om f.eks bytting av spill, lager man en egen tråd.

Lenke til kommentar
Kom hjem fra ferie i dag og regnet med å finne en PS3 hentelapp i postkassa, men neida... andre enn meg som fremdeles ikke har fått (Oslo)?

 

Fikk svar på mail fra el-price idag, og min hadde ikke blitt sendt enda, så jeg håper den blir sendt i morgen, så jeg ihvertfall har den rett over helga :)

Lenke til kommentar

Hmm...

Når de hadde denne inne, og den ble utsolgt, så skrev jeg meg på mail-varsling om når de fikk den inn igjen. Dette hadde jeg nesten glemt, helt til jeg i dag fikk mail fra elprice om at

Vi har gleden av å informere deg om at Sony Playstation 3 60GB pakketilbud nå har ankommet vårt lager.

 

Gikk inn på siden, og ser nå at prisen er økt til 4499,-, men det står fortsatt at den er midlertidig utsolgt. Har den blitt utsolgt i løpet av den lille timen som har gått siden jeg fikk e-posten, eller tuller de med meg? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...