Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Da ligger min på postkontoret å venter, er bare kjipt at jeg må vente til jul med å bruke den :p

 

Å tastatur + mus på fps spill på konsoll burde ikke vært lov...

 

Burde vært påbudt. Håpløst å spille fps med pad. Eller det gikk greit på Playstation 1 på Doom med flere når man ikke kunne se opp og ned.

Endret av hwe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv uten harddisk da innos

 

Da ser du ihvertfall om den starter riktig (du får sikkert opp feilmelding om at du ikke har HD satt inn)

Da får du ihvertfall bekrefta om det er HD'n som er føkka

 

Edit: Nå vet ikke jeg om ps3 starter i det hele tatt uten hd, men det er da verdt ett forsøk :)

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Fikk svar fra elprice nå, må sendes helt til Indre Arna (Bergen?), selv om det ligger et Elprice-varehus en ti minutters kjøretur herfra. =(

Evt. så kunne jeg ta den til et eleso-verksted, men det blir neppe billig.

Det er i Bergen ja. Men hvorfor skal det bli dyrt for deg å ta det til eleso(?) Er vell Sony som til syvende og sist må ta den regningen..

Lenke til kommentar

Satt opp min PS3 i går og er veldig fornøyd!

 

Alt fungerte slik jeg ville, optisk lydkabel og HDMI-kabel virket out-of-the-box. Oppdaterte systemet og ingen problemer. Nettverkskabelen som følger med er utrolig solid, virker som at det er noe metall-tråd snurret rundt kabelen, derfor den stivheten.

 

Hva mer skal jeg si? Alt fungerte som det skulle. :)

 

Edit: Det var veldig synd med din maskin, Innos. Alt i alt så skal vi andre være fornøyde med at det er lite feilprosent i disse maskinene. Hvordan har din sak utartet seg? Har du sendt den til rep?

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Leverte den hos nærmeste Elprice-butikk. De skulle sjekke den der i dag for sikkerhetsskyld, men mtp. at jeg ikke har fått noen tilbakemelding enda så har de nok ikke fått gjort noe. Den blir da sendt til Service Kompaniet AS i Bergen for reperasjon. Håper bare ikke de mener det er min feil, men dette er nok dessverre veldig sannsynlig. Vil tro at bricking under oppdatering (som mest sannsynlig er det som har skjedd) i de fleste tilfeller skyldes at folk slår den av e.l. Da blir det nok noe nytteløs krangling, før jeg rett og slett må gi opp og betale for reperasjonen (blir vel 5-700 kr eller noe slikt). At jeg får den i år er også veldig usannsynlig. =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...