Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan det ha seg at folk fra Oslo alikevell får maskin når mr elprice_no sa at de sendte til alle (utenom meg) utenfor Oslo først? Jeg blir forbanna..

Jeg skulle kanskje vært mer presis: De som eventuellt ikke får bor i OSLO, vi har også sendt endel maskiner til Oslo, men et 100 talls maskiner for lite på første sending gjorde at vi måtte velge å skuffe Osloborgere fordi at vi da vil rekke å levere før jul uansett. Alle andre fikk med første parti.

 

Forøvrig har vi motatt en del henvedelser på PM og på kundeservice der folk utenfor Oslo ikke har motatt sporing. Samtlige har enten feil i oppgitt e-post adresse eller har hatt et strengt spamfilter.

 

MVH

www.elprice.no

Endret av elprice_no
Lenke til kommentar
"17.12.07 10.17 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO"

Ikke lenge igjen nå. =D

 

Gjesp. Skal alle ramse opp sporingsinformasjon fortløpende? Ekstremt spennende å vite hvor andres pakker er, altså.

Tror det er mange ganger mer interessant enn alt snakket om utenlandsk PS3 og random spill. Tror noen setter pris på å vite hvordan det går med andres pakker ifht. til deres. Tråden handler jo faktisk om akkurat dette nå, for nå vet vi jo at ps3 kommer, og de som skal kjøpe har fått kjøpt osv.

 

edit: I tillegg er det stor forskjell på at man har fått pakkesporsingsmail, at data har blitt sendt og at pakken selv har blit det.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Forøvrig har vi motatt en del henvedelser på PM og på kundeservice der folk utenfor Oslo ikke har motatt sporing. Samtlige har enten feil i oppgitt e-post adresse eller har hatt et strengt spamfilter.

 

MVH

www.elprice.no

 

Merkelig at mailen godtok ordrebekreftelsen, men ikke mailen med sendingsnr da. Men ok, da satser jeg på at den er på vei :)

Lenke til kommentar

Jeg jobber i Posten, og må bare si at vi gjør alt vi kan for å få sendt ut alt den dagen vi får det inn. Så fra Posten sin side er det ingenting som hindrer oss i å få pakkene våres! Det er jo utrolig mye post i jula, men det betyr at vi har enda flere folk på jobb, og jobben blir fortsatt gjort selv om det er mye å gjøre;)

Lenke til kommentar
Jeg jobber i Posten, Så fra Posten sin side er det ingenting som hindrer oss i å få pakkene våres!

 

Hmm....har du bestilt selv siden du sier pakkene våres?

 

Har bestilt selv ja! Selvfølgelig:P Hørte til og med at det var noen PS3 som hadde kommet til oss, men veit jo ikke om det var fra Elprice eller noen andre. Men uansett er de nok på god vei! Kommer imorra eller onsdag regner jeg med.

 

Og nei, jeg mente ikke at Elprice har leveringsproblemer... Det er bare veldig synd at de som skulle sende til elprice har dårlig levering!Så jeg synes ikke vi kan skylde på Elprice, men derimot de ukjente som fraktet den fra et eller annet sted! Noen som i det hele tatt veit hvem det var?:p

Endret av Greva
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...