Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blax: Merkelig. Jeg bestilte når det var tomt på lager, kontaktet da Elprice og ba de legge inn en bestilling på det innkommende partiet. Har fått leveringsbekreftelse og pakkesporing. Bestilling ble lagt til i begynnelsen av desember.

 

Hva?! Du knabba maskinen min!!! :p

 

Nå har jeg også sendt mail til elprice.. Får håpe jeg får til å unngå omlastingsterminalen og heller får den direkte til mitt postkontor. Sparer nok litt tid på det ja

Lenke til kommentar

Hei godtfolk, her er en liten og endelig oppdatering på PS3 60GB modellen!

 

Maskinene kom fredags natt, noe forsinket, men akkurat i tide før julen. Vi har pakket hele lørdag og søndag. Beklageligvis kom dessverre ikke alle med dette partiet, men de er på vei. For å rekke de som bor utenfor Oslo så har vi sendt til alle utenfor Oslo av dette partiet. Grunnen til at vi ikke fikk alle samlet vil jeg ikke spekulere i her, men resterende kommer natten den 20/21. Dette betyr at vi skal rekke ALLE før jul. De som bor i Oslo vil vi sende med våre egne budbiler umiddelbart etter pakking den 20/21. Det resterende partiet kommer forøvrig til vårt sentrale lager på østlandet slik at vi er rimelig sikre på at dette går bra tross alt. Ha en riktig god jul alle sammen!

 

[EDIT] Dere som har postadresse OSLO vil IKKE få sporing før TIDLIGST 21/12 dersom dere får sporing. Vi jobber direkte med posten pga frister og slikt, og kjører nok en del av disse ut med budbil, eller det vil også bli gitt anledning til å hente dette på vårt sentrale lager. ALLE SOM HAR FÅTT ORDREBEKREFTELSE VIL FÅ MASKIN! De som har bestillt i BUTIKK på vil kunne hente den 22/12.

 

MVH

www.elprice.no

Endret av elprice_no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...