Gå til innhold

Assassin's Creed, nok en middelmådighet fra Ubisoft


sp0ck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

et helt greit spill, enig med trådsatrer, grafikken og alt det andre er veldig bra.

historien virker bra, men den er treg....

controll systemet er til tider forbanna irriterende....

 

har til nå gjort 1/3 av Damscus og 1/3 av Achre, begge to er kliss like,

redd folk fra vakter, klattre opp i tårn, pickpocket, evesdrop. drep en bestemt fyr, tilbake til start.

hente flag, pokkers mange falg, er jo umulig å finne alle de i en så stor og kronglete by...

 

hvis det fortsetter sånn blir jeg lei...

 

dette kunne ha vært utrolig mye mer...

 

går rykter om at AC 2 kommer Q4 2008 og AC 3 også er i produskjon,

får håpe de lærer og retter opp, så kan dette bli en bra trilogi...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Har nå spilt i nesten 3 timer. Jeg liker det ganske godt. Syns det meste fungerer bra i spillet.

det jeg liker minst er det å fare fra by til by. Litt for langt å reise.

 

Jeg spilte nettopp nå, og de vigilants folkene hjelper faktisk meg:)

Jeg syns dette var ganske morro og kommer til å ha nonstop gaming hele helga. Og vil jeg ha en liten pause, så ligger COD4 på lur i skuffen :)

Lenke til kommentar

Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt p_report.gif moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding.

 

Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte.

 

Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet

Lenke til kommentar

Har spillt meg frem til damaskus og gjort 10/15 sideoppdrag, samt er klar til å starte hovedoppdraget der, foreløpig syntes jeg egentlig det virker som et helt greit spill, for dere som allerede er ferdige med spillet, hva er egentlig poenget med å "runne" spillet så kjapt som mulig?

For min egen del kjøper jeg spill for å ha noe å fylle "tomrommene" med, altså tidsfordriv.

Jeg skjønner at hvis man spiller samme spill i nesten et strekk så blir man lei, nesten uansett, men hvis man heller spiller litt nå og da, kanskje veksler litt mellom spillene (nå kommer jo Crysis og Super Mario ut til fredag) så blir det ikke så mye ensformig spilling.

Lenke til kommentar
Har nå spilt i nesten 3 timer. Jeg liker det ganske godt. Syns det meste fungerer bra i spillet.

det jeg liker minst er det å fare fra by til by. Litt for langt å reise.

 

Jeg spilte nettopp nå, og de vigilants folkene hjelper faktisk meg:)

Jeg syns dette var ganske morro og kommer til å ha nonstop gaming hele helga. Og vil jeg ha en liten pause, så ligger COD4 på lur i skuffen :)

 

 

Takk!

Du klargjorde hodet mitt, og jeg SKAL ha det spiller ^^ hehe, ble litt betenkt etter denne tråden, men akkurat din post gjorde at jeg bestemte meg :wee: Takk ^^

Endret av Shamru
Lenke til kommentar

jeg hadde store forhåpninger, nå knuser du de litt spock, bra skrevet dog.. får det imorra på ps3, så får jeg se hva som skjer, men greia er vel at spillet har blitt hypa noe jævlig , så kommer det så skuffer det fordi det nådde ikke hypen.. liker når spill går omvendt, som uncharted fra ingenting til 9ere over natta. =)

Lenke til kommentar

Eg kan legge til at kontrollane er heilt ubrukelege. Altaïr hoppar rundt som ei ape - og går sjeldan den vegen eg vil.

Foreløpig ganske skuffa, med tanke på at dei røpar heile "tvisten" iløpet av dei 2 første minuttane. Har berre spelt eit par timar so longt - så det gjenstår å sjå.

 

Forøvirg utruleg slappt at dei folkene som du reddar frå by vaktene berre har to, tre, kansje fire forskjellige ting å seie til deg.

 

Men, om ikkje ting forandrar seg, blir det nok snart tilbake til CoD4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Skal ærlig inrømme at jeg har blitt skeptisk til dette spillet etter å ha lest mange av erfaringene her. Metacritic viser til store sprik i anmeldernes dom, og mange klager over at spillet er repetetivt.

Tror nok jeg skal vente på en demo eller å teste det hos en kamerat før jeg gidder å investere i dette.

 

Som mange sa, Mass Effect er rett rundt hjørnet og kan fort stjele lyset fra AC.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan noen kan ha problemer med kontrollerne.. ble jo overasket hvor lett det var.

 

så langt så digger jeg spillet.

rideturen mellom byene er kanskje litt dødt, men når man førsta har kommet fram til byene så synes jeg det er dritt tøft.

Og hver gang jeg gjør et leap of faith så blir jeg enda varm i boxern :)

Lenke til kommentar

Jeg er enig med trådstarter at gameplayet blir litt repitivt etterhvert, men jeg synes ikke det gjør noe så lenge man har guleroten hengende foran seg (i form av selve myrdingen av målet ditt.) Men det må sies at når jeg nå er på min 4de assassination så bruker jeg ikke like mye tid på å snike rundt, da man fort finner ut hva som kan gjøres eller ikke.

 

Litt synd at de ikke knytter noen achievements eller andre belønniger til det å gjøre ting uten at generelle tilskuere legger merke til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...