Gå til innhold

Assassin's Creed, nok en middelmådighet fra Ubisoft


sp0ck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at en del folk kommer trekkende med argumenter som "det blir hva du gjør det til selv". Jeg mener det er spillets oppgave å legge rammene til rette for en god spillopplevelse, ikke omvendt. Jeg kan sikkert late som at jeg må snike meg rundt for å fullføre oppdraget, men det er jo faktisk ikke slik. Mener folk at man rett og slett skal lure seg selv til å tro at spillet har mer å by på? Som sagt tidligere, i begynnelsen gjorde jeg alle sideoppdragene og samlet flagg, drepte templars and whatnot. Hadde bare den ekstra informasjonen man fikk vært nyttig så kunne jeg kanskje pint meg selv igjennom alle disse (totalt identiske) oppgavene.

Endret av sp0ck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

AC hadde blitt litt bedre hvis de hadde kutta lengdeb i to, og gjort at historien gikk fortere

vill heler spille i 5 timer og ha det gøy hele tiden, enn å spille i 15 timer og gjøre det samme hele tiden

Lenke til kommentar

Jeg tror alle gjerne ville kose seg med dette spillet. Har liten tro på at noen vil "klage for å klage". Problemet er at når du har spilt endel timer, så blir spillet gjentakende til det kjedsommelige. Jeg elsket også spillet de første timene... Til slutt så endte noe som kunne vært fantastisk opp som noe "litt over middels".

 

Det inneholder også spillhistoriens mest skuffende og irriterende sluttsekvens. Fy søren!

Endret av AG
Lenke til kommentar

Dette spiller er ekstremt bra! Og alle dere som bare klager, selvom dere har spilt mange spill, så virker det som dere kun går inn for å finne feil med spill, ikke spille de.. men runde de fort som f***, for å så klage på evnt. feil i spillet..

Ang. det med å leve seg inn i spillet eller ikke, selvfølgelig skal spillet være morsomt uten at du måtte leve deg inn, men det er jo MYE mer morsomt om du faktigst GIDDER å leve deg inn(som ALLE andre ting).

 

AC er tidenes beste/morsomte spill i mine øyne, mye større en GTA og lign. spill..

Jeg digger det! :)

 

-Shmaru-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Jeg tror alle gjerne ville kose seg med dette spillet. Har liten tro på at noen vil "klage for å klage". Problemet er at når du har spilt endel timer, så blir spillet gjentakende til det kjedsommelige. Jeg elsket også spillet de første timene... Til slutt så endte noe som kunne vært fantastisk opp som noe "litt over middels".

 

Det inneholder også spillhistoriens mest skuffende og irriterende sluttsekvens. Fy søren!

 

så du etter rulleteksten?

Lenke til kommentar

Ja, jeg så etter rulleteksten. Min feil egentlig. Jeg bygget meg opp forventninger om å slakte rundt i skyskraperen, noe jeg ikke fikk. Hang med leppa etter det.

 

Hva bra/ikke bra angår så tror jeg det har med alder å gjøre. Man er som regel altetende i tidlige år, og grafikk og action teller mer enn story. Snakker av erfaring. Jeg tror ikke old timere som meg vil like spill som dette samme hvor mange pubertale oppgulp som kommer fra forumets ilske ungdom. ;)

 

Ikke så mange oppgulp i denne tråden da...

Endret av AG
Lenke til kommentar

Kjøpte dette spillet på impuls. Så coveret på en butikk i sentrum og det snakket på en måte til meg. Det ble enda bedre når jeg så nærmere om hva spillet gikk ut på. Til nå så har jeg spilt i kanskje to timer og har frydet meg. Grafikken er topp, en fryd for øyet. Jeg ser at noen har nevnt story'en som noe negativt. For meg er det en ganske ny tvist i måten å lage et spill på.

Noe av det jeg liker best er "leap of faith", kiler bestandig i magen :D

Lenke til kommentar

Ja, ja. Mange føler det slik. Det var gøy de første timene...

 

Storyen er ikke bare negativ. Det overliggende plottet er godt. Men når du har reddet din 14. gamle mann, sneket deg inn blant scholars for X. gang og banket info ut av en predikant for 10. gang så skjønner du hva som menes.

 

Ubisoft kunne med fordel hatt flere samtalevarianter og en god del flere varianter av spaningsoppdragene. Det er der storyen trekkes litt ned. Å gjøre nøyaktig det samme X antall ganger er ikke morsomt.

 

Til deg som ikke vet hva du skal gjøre: Klatre opp i en høy bygning og span rundt, så får du vite hvor neste høye bygning og eventuelle oppdrag ligger. Kontakten din i "assassin's bureau" vil også fortelle deg hvor du skal spane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...