Gå til innhold

Assassin's Creed, nok en middelmådighet fra Ubisoft


sp0ck

Anbefalte innlegg

Unnskyld at jeg virker litt dum asså, men jeg finner ikke ut hvor jeg skal.. Har assassinata 3 folk... Nå skal jeg vel ha 3 investigations i en av de 3 byene jeg allerede har myrda en kar? Finner null investigation alternativer på kartet så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.... Noen hjelp?

 

Du skal inn i "Rich District" i byene (sjekk kartet). Så er det bare å finne høye tårn å klatre opp i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor dette spillet får så mye negativ omtale, for meg er dette muligens årets beste spill. Grafikken er det mest utrolig jeg har sett (ved siden av Crysis), animasjonene er også helt utrolige og ganeplayet er morsomt. Det er ting å klage på, og repitisjonen kan sikkert bli kjedelig senere, men dette spillet har overgåtte mine forventninger.

 

Og jeg blir imponert når jeg tenker på hvor mye arbeid det må ha vært å lage dette spillet, utrolige store byer med mye detaljer, og de som har programmert fysikken og animasjonene har gjort en fantastisk jobb.

Lenke til kommentar

Jeg er på mitt sjette drap har hatt spillet i 1 dag... Ja selvfølgelig er det morsomt men det er langt ifra verdt penga... Man gjør jo det samme absolutt HELE tiden... Så det er kjedelig i lengden merka jeg.... Ikke så fullt imponerende gameplay, men ja det var enkelt å sette seg inn i... Men man blir fort lei counter attack'sa. Parkour var det mest imponerende i spillet, det var skikkelig morro og hoppe og klatre rundt omkring:P

Lenke til kommentar

Vell, da har jeg spilt meg inn i de siste oppdragene og må si at underholdningnsverdien har steget drastisk fra de første oppdragene. Samtidig slipper jeg nå å bruke 3 timer på riding da jeg bare trykker på hvilken by jeg vil til. Vanskelighetsgraden er hevet, og assasins oppdragene er lengre. Har også merket at ting som før er kritisert faktisk ikke stemmer når man jobber seg litt inn i spillet.

 

Tror jeg skrev et førsteinntrykk her for noen dager siden da jeg uttrykte hvor forferdelig spillet er. Vell, det er ikke så forferdelig likevell :)

Lenke til kommentar

Er på mitt 4 drap nå. Spilt det i ca 2 dager nå. Bruker mye tid på å utforske alt i hver bydel, utføre sideoppdrag, selv om det blir veldig kjedelig det går ut på det samme, men så er jeg en Achivement hore så er nok verdt repeteringen.

Veldig bra grafikk, det visuelle er veldig bra, fint designa byer osv. Likte counter attacks veldig godt, da eier man vaktene fancy style. :cool:

Lenke til kommentar

Dårlig kontroll? Da er det nok bare du som trenger litt mer øvelse med den ;)

 

Elsker spillet jeg også, men det er noen ting jeg håper de forbedrer i toeren:

- det at man får mer liv etter hvert som du spiller. Du burde hatt like mye liv gjennom hele spillet.

- forbedret parkour-delen så man også kunne klatre på steiner, palmer, etc.

- Forbedre AI-en. Den er superb fra før, men sier ikke nei takk til en litt bedre en.

- flere måter å foreta investigations.

- Soldatene står litt for mye og venter på tur. Litt flere som angriper på en gang hadde vært fint.

- litt flere setninger som folkene sier. For mye repetisjon.

Lenke til kommentar

Synes spillet er morsomt og slik jeg forventet det. Dette er jo i år 1100 ca. Jeg viste jeg ikke kom til og se store eksplosjoner, kuler som flyr mellom veggene. Biologisk krigsføring osv. Men mann mot mann i old school stil. Etter mitt 3 drap som jeg har nå kommet til etter Fredagen da jeg fikk det. Så fant jeg ut at hvis jeg tar og velger "assassin" våpenet mitt. Mens jeg løper så hopper jeg mot fiendene mine slik en ørn tar byttet sitt. Og da steg underholdningsverdien betraktlig! Nydelig og se på samt bruttalt :p

Lenke til kommentar
Synes spillet er morsomt og slik jeg forventet det. Dette er jo i år 1100 ca. Jeg viste jeg ikke kom til og se store eksplosjoner, kuler som flyr mellom veggene. Biologisk krigsføring osv. Men mann mot mann i old school stil. Etter mitt 3 drap som jeg har nå kommet til etter Fredagen da jeg fikk det. Så fant jeg ut at hvis jeg tar og velger "assassin" våpenet mitt. Mens jeg løper så hopper jeg mot fiendene mine slik en ørn tar byttet sitt. Og da steg underholdningsverdien betraktlig! Nydelig og se på samt bruttalt :p

 

Samme her denne blir aldri kjedelig. Digg å se fienden bli drept brutalt på et øyeblikk. :D

Lenke til kommentar

Nei, etter hvert må du jo gjemme deg for at gemyttene til folka skal roe seg, ellers vil spillet bestå av løping og slåssing, utelukkende. Men det blir det du gjør det til. Jeg for min del, pleier å komme meg fra sted til sted på hustak. Når jeg kommer til et sted der jeg har noe uoppgjort, gjør jeg det jeg skal, og hopper opp igjen og gjemmer meg.

Selvsagt, jeg holder ikke alltid på slik, det er jo artig å gå amok i blant, eller å leke hardcore sivil style og å rundt og nyte grafikken eller følge med på hvordan folk generelt har det (hah).

 

Men jeg må nevne at jeg ikke har spilt gjennom spillet, så jeg tarforbehold om at ting kan utvikle seg i vidt forskjelige retninger utover i spillets gang. :)

Lenke til kommentar

Jeg ble virkelig skuffet.

Det er en del "glitches" i grafikken. Synes frameraten er for dårlig.

I dag så falt jeg ned fra et tak og inn i en gjeng med munker. Og plutselig hakket spillet som en hore. Det holdt på slik til jeg fant samme gjengen å falle ned på.

Jeg synes også at det kunne vært litt mer RPG-stil over det. Savner det å kunne plukke opp ting, kjøpe ting, osv.

Variasjon er også en ting jeg savner.... "Kommer til en ny by - ser etter personen som blir plaget av vaktene - dasker vaktene - personen sier at han ikke skal glemme dette, men at han må komme seg hjem og at han ikke kommer til å forlate hjemmet med det første - en gjeng munker stiller seg opp fremfor inngangen - sniker seg inn med munkene"

Ubisoft sa også at de hadde brukt mye tid på at man skulle få følesen av folkemengder... Jeg gjør ikke det. Folka går på vegger, faller selv om man ikke er i nærheten av dem, går på deg når du sitter på hest... MAO. oppfører seg som en flokk sauer.

Dersom man blir oppdaget av en vakt på et tak, kan man bare gå bak en søyle el. lignende i et par sekunder, så er alt plutselig ok.

Og denne "blend" saken er også helt idiotisk. Dersom man blender til fots virker det bare som man forsvinner. Uansett hvordan situasjonen er, eller hvor man er. Samme med hest. Jada, det er bare å ri stille og rolig opp til dette tårnet som seks vakter står og passer på. Så lenge man rir rolig kan man jo selvfølgelig ri bak det uten problem.

 

For meg virker spillet uferdig. Det føles som om de har fått hovedelementet med, men mangler alt som er rundt... + AI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...