Gå til innhold

Gratis NRK på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Artig med Linux-støtte. Men det virker som om hvilke kanaler man får inn er avhengig av hvor man er i verden. Jeg får inn en haug med tyske kanaler her(er i Tyskland, ja). Tilogmed MTV og Comedy Central er på tysk! *Jippi, for tysk dub...*
Interessant, jeg kunne godt tenkt meg en haug med tyske kanaler! Noen ide om hvordan jeg kan fikse dette (bortsett fra å være i Tyskland ;) )?
Lenke til kommentar
Det blir vel lettere for NRK å få gjennomslag for at alle med internett-tilgang skal betale kringkastingsavgift nå da?

 

De fleste med Internett-tilgang har vel en TV hjemme uansett? Og da betaler de vel allerede NRK-lisens?

 

Mulig, personlig har jeg ikke tuner ihvertfall, og det er ikke akkurat noe stort savn, penga kan man heller bruke på DVDer av det som er bra.

 

AtW

Lenke til kommentar
Det blir vel lettere for NRK å få gjennomslag for at alle med internett-tilgang skal betale kringkastingsavgift nå da?

 

De fleste med Internett-tilgang har vel en TV hjemme uansett? Og da betaler de vel allerede NRK-lisens?

 

haha, søstra mi bor på SiO i Oslo, og fikk NRK på døra og måtte betale lisens såklart. Slakte fattige studenter kan de vertfall!

 

Tror ikke det er NRK-lisensen som slakter studentene. Dessuten må selvfølgelig de også betale, i likhet med alle oss andre.

Lenke til kommentar
Det blir vel lettere for NRK å få gjennomslag for at alle med internett-tilgang skal betale kringkastingsavgift nå da?

 

De fleste med Internett-tilgang har vel en TV hjemme uansett? Og da betaler de vel allerede NRK-lisens?

 

Mulig, personlig har jeg ikke tuner ihvertfall, og det er ikke akkurat noe stort savn, penga kan man heller bruke på DVD-er av det som er bra.

 

AtW

 

Det er vel ikke svært mange programmer som finnes på DVD? Unntakene er vel filmer og noen konserter, men nyhetssendinger, aktualitetsprogrammer, debattprogrammer, naturprogrammer osv. er vel litt vanskelig å få tak i på DVD? Eller har du Dagsrevyen fra i dag på DVD?

Lenke til kommentar
Det blir vel lettere for NRK å få gjennomslag for at alle med internett-tilgang skal betale kringkastingsavgift nå da?

 

De fleste med Internett-tilgang har vel en TV hjemme uansett? Og da betaler de vel allerede NRK-lisens?

 

Mulig, personlig har jeg ikke tuner ihvertfall, og det er ikke akkurat noe stort savn, penga kan man heller bruke på DVD-er av det som er bra.

 

AtW

 

Det er vel ikke svært mange programmer som finnes på DVD? Unntakene er vel filmer og noen konserter, men nyhetssendinger, aktualitetsprogrammer, debattprogrammer, naturprogrammer osv. er vel litt vanskelig å få tak i på DVD? Eller har du Dagsrevyen fra i dag på DVD?

 

Nyheter og debatter går jeg fra nett. Det meste annet av prgrammer får man å DVD, også naturprogrammer (komplett david attenborough-collection er best :)). Det største savnet er live sport. Ellers er det lite av derdi på TV som man ikke kan få tak i på DVD eller fra andre steder (streaming i dette tilfellet feks)

 

AtW

Lenke til kommentar
Tror ikke det er NRK-lisensen som slakter studentene. Dessuten må selvfølgelig de også betale, i likhet med alle oss andre.

 

Hva med studentrabatt på NRK-lisensen? Med dagens studiestøtte lever studenter under fattigdomsgrensen.

 

Personlig har jeg lyst å kaste TV'en ut vinduet, men samboer'n stopper meg. PC-en kan brukes til alt.

Lenke til kommentar
Jeg har testet dette på Vista x64 for noen dager siden, men får opp en feilmelding og programmet vil ikke starte. Har noen andre klart å kjøre det på Vista x64?

Eg får og ei feilmelding i Vista Ultimate x64. Programmet vert installert normalt, men når eg prøvar å starte det så kjem denne meldinga opp:

 

Typeinitialiseringen for xf1881ae45f713d1f forårsaket et unntak.

 

Og vidare kjem eg ikkje. Det verkar som om programmet ikkje støttar 64-bit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...