Gå til innhold

Tradisjonell barbering og utstyr


  

887 stemmer

  1. 1. Hvordan barberer du deg i dag?

    • DE-Høvel
      209
    • Kniv
      22
    • Flerbladshøvel, ala mach3 eller fusion
      416
    • Engangshøvler
      35
    • Barbermaskin
      181
    • Barberer meg ikke
      23
  2. 2. Hvor ofte barberer du deg?

    • 5-7 ganger i uken
      104
    • 3-4 ganger i uken
      209
    • 2 ganger i uken
      327
    • 1-4 ganger i måneden
      224
    • Aldri
      22
  3. 3. Er du fornøyd med resultatet du får med din nåværende barberingsmetode?

    • Ja, fint resultat uten irritasjon
      564
    • Tja, resultatet blir bra, men det går hardt ut over huden
      249
    • Nei, jeg kan nesten ikke barbere meg uten problemer
      54
    • Barberer meg ikke
      19
  4. 4. Hvilke av disse metodene kan du tenke deg å prøve i framtiden?

    • DE-Høvel
      255
    • Kniv
      324
    • Flerbladshøvel, ala mach3 eller fusion
      96
    • Engangshøvler
      29
    • Barbermaskin med roterende hoder
      183
    • Barbermaskin med folie
      72
    • Forandring frister ikke
      251


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Julegaver bestilt. Håper det faller gamlegubben i smak. Blir sikkert litt nostalgisk for han å få barberutstyr som faren brukte.

 

Snakk om bra service.

De sente meg mail i dag at den hvite kosten jeg bestilt hadde ett par kosmetsike feil, og lurte på om det gikk greit at jeg fikk en svart istedet. Selvfølgelig skulle jeg få masse vareprøver som plaster på såret.

Siden de ville sende ut varen fortest mulig å jeg ikke så mailen før nå bestemte de seg for å send meg begge kostene :)

Så da får jeg en med kosmetiske feil som jeg kan ha selv og en til julegaven.

10/10

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar
Julegaver bestilt. Håper det faller gamlegubben i smak. Blir sikkert litt nostalgisk for han å få barberutstyr som faren brukte.

 

Snakk om bra service.

De sente meg mail i dag at den hvite kosten jeg bestilt hadde ett par kosmetsike feil, og lurte på om det gikk greit at jeg fikk en svart istedet. Selvfølgelig skulle jeg få masse vareprøver som plaster på såret.

Siden de ville sende ut varen fortest mulig å jeg ikke så mailen før nå bestemte de seg for å send meg begge kostene :)

Så da får jeg en med kosmetiske feil som jeg kan ha selv og en til julegaven.

10/10

Det er service det!

 

Jeg bestilte også nettopp fra Barbershop.no og de hadde gått tom for en vare etter at jeg hadde bestilt så hadde ikke beholdningen deres blitt oppdatert. Så valgte jeg en annen vare og fikk i tillegg masse vareprøver og rabatt på den andre varen jeg fikk isteden for.

 

Tror du skal være veldig uheldig hvis du får dårlig service hos Barbershop.no ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet de første gangene frem til jeg lot håret på halsen vokse i et par dager slik at det ble langt nok til å se i hvilke retninger det vokser på de forskjellige delene av halsen. Jeg fant f.eks ut at min høyre og venstre side ikke er symetriske og at det vokser i to/tre vinkler på høyre/venstre side. Når så i ettertid har barbert etter de linjene får jeg mer nøyaktig barbering for hver gang.

Lenke til kommentar

jeg bestilte sent på onsdag og fikk pakken på lørdag den 22. må si meg ganske fornøyd med kjappheten

fikk da også prøvd meg på lørdag.

 

Må nok være enig i at haka var litt vanskeligere....men jeg tror jeg slet med vinkelen der..

uansett så gikk det smertefritt for min del uten noen kutt.....men det føltes mye tettere ut...og faktisk så gjør det mindre "vondt" enn gilette høvlene..og til og med dag nr to..merker jeg at det føles bedre idag

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Kjørte bestemor hjem i stad, og fikk følgende (pluss noen koster og blader) med meg tilbake :D Kniven er skikkelig skarp, og høvlene er mye mer forseggjorte enn det Merkuren min er :wee:

 

Tror jeg holder meg unna kniven til å begynne med ...

Lenke til kommentar

Dette ble nettopp bestilt fra Mankind:

 

1x Geo F. Trumper Shave Cream - Rose 200gm.

1x MOP Mixed Greens Shampoo (Normal to Dry Hair) 300ml.

1x MOP Mixed Greens Conditioner 300ml.

1x Lab Series Skincare For Men Skin Revitalizer Lotion 50ml.

1x Molton Brown Re-Charge Black Pepper Body Wash 300ml.

 

Fire av varene er off-topic, men en liten ''headsup'' til dere andre som tips. :)

 

Edit:

Kost er det mest geniale jeg har vært borti, når det gjelder barbering! Får skummet perfekt fordelt :wee:

Word up. Finnes ikke bedre.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...