Gå til innhold

Timessalg hos ps.no (før kjent som psdata.no)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott stunt, hadde vært tøfft om alle butikkene startet med regelmessige timetilbud.

 

Så får vi bare håpe de følger med her på forumet da, slik Netshop gjør. I så fall: Dere bør skrive både før- og etterpris på produktene.

Edit: Nvm, så nå at de skriver "du sparer kr:" på alle produkbeskrivelsene. :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Hmmm, bare to produkter på tilbud nå.... Ikke akkuratt noe å hoppe i taket for.

Ofte så er timesalg, ukens tilbud, superweekend etc fine muligheter for bedrifter å kvitte seg med varer som går ut av sortimentet, samtidig så kan de få litt ekstra PR ved å gi tilbud på gode og nye produkter.

 

Håper at de i allefall slenger ut en 6-10+++ produkter i timen utover dagen. Blir å følge med på siden i allefall, for kanskje dukker det opp noe "must have". :)

Lenke til kommentar

Netshop har jo arrangert timesalg og andre gode tilbuds-løsninger flere ganger tidligere så de har fått innarbeidet endel rutiner på dette, både salgspriser, hva som etterspørres av brukere, at lagerer klarer å pakke unna fortest mulig ved å få inn vikarer og slikt etc.

 

Dette er vel føste gang PS.no arrangerer timesalg om jeg ikke tar feil, så vi får se hva de får til utover dagen. :)

Lenke til kommentar

Nå jeg klikker meg inn på siden så står det hvertfall nevnt

 

Velkommen til timesalg hos ps.no

Her vil det bli lagt ut produkter med knall pris. Disse må kjøpes på web og tilbudet er kun gyldig i den tiden produktet ligger på denne siden Gjør ett kupp på våre utvalgte produkter. Etter endt timesalg vil alle produktene få ordinær pris. Ikke la tiden renne ut. Skal du bestille flere produkter må du merke din ordre med timesalg, og vi vil da sende alt samlet på slutten av dagen. I dag stopper timesalget kl. 15:00.

 

 

at du må merke ordrene dersom du skal kjøpe utover dagen, og at det varer til kl 15. Dermed vil det være lite vits å vente med de gode tilbudene til kvelden :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...