Gå til innhold

Er du fornøyd med vedleggsplassen du har til rådighet som bruker av forumet?


Hvor mye av vedleggsplassen bruker du?  

62 stemmer

  1. 1. Hvor mye av vedleggsplassen bruker du?

    • Svært lite, jeg har mer en nok plass til rådighet.
      21
    • Middels, jeg har fortsatt en del plass til overs.
      21
    • Mye, jeg har lite/ingen plass til overs.
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å få google inn på laget?

 

Spørre de om de vil ha en annonse helt øverst i ren tekst mot at de supplerer brukerne av hw.no(med søstersider) med plass til innlegg.

 

Det er i alle fall en annonse jeg ikke hadde blokkert, da jeg ikke legger merke til den\irriterer meg over den(i motsetning til dagens hw.no-reklame som er gjemt vekk av adblock)

Lenke til kommentar
Jeg synes det er ganske greit med plass her jeg. Mye bedre enn en del andre forum. Selv så har jeg brukt ca 20MB i løpet av litt over tre år. Har begynt å bli flinkere til å laste opp på eksterne sider nå. Noe jeg oppfordrer alle andre til å gjøre også

 

Helt enig. Ved a bruke eksterne gode tjenester, far man mer plass, ikke trenger a fjerne filene sine ( pga mer plass ).

Bandbredden til HW blir ogsa mindre.

 

Men jeg synes ogsa man burde fa lov a ha eksterne avatarer.

Lenke til kommentar
Men jeg synes ogsa man burde fa lov a ha eksterne avatarer.

Det ville jo åpnet opp for at man kan bruke dynamiske avatarer. Noe som var en farsott her på forumet tidligere i år og som jeg ser på som en uting. Hvis en bruker har 10 forskjellige avatarer alt ettersom når man laster siden så forsvinner poenget med avatarene som er å kjenne igjen folk...

Lenke til kommentar

både ja og nei.

Ståle hadde en hadde en veldig tøff avatar før (opera logoen med forskjellige hatter), den var forskjellig for hver gang, men ikke så annerledes at du ikke skjønte det var han, dessuten var det vel ikke mer en 5-6 forskjellige hatter. det var vel strengt tatt den eneste avateren som jeg syns det var synd å miste når eksterne avaterer ble deaktivert. men nå har vel den avgjørelsen blitt diskutert før, pluss at dette er OT.

Lenke til kommentar
Hva med å få google inn på laget?

 

Spørre de om de vil ha en annonse helt øverst i ren tekst mot at de supplerer brukerne av hw.no(med søstersider) med plass til innlegg.

 

Det er i alle fall en annonse jeg ikke hadde blokkert, da jeg ikke legger merke til den\irriterer meg over den(i motsetning til dagens hw.no-reklame som er gjemt vekk av adblock)

 

 

det hadde sikkert ikke vært dumt , men jeg tviler at verken google eller hw.no er interessert i en sånt samarbeide .

Lenke til kommentar

Jeg har brukt 8,1 Mb av plassen min, men jeg hadde sikkert brukt en del mere hvis de tåpelige restriksjonene på tillatte filtyper hadde vært fjernet. i alle fall på endelser som *.ldr, *.cir, osv.

 

Jeg ser ikke helt poenget med å stortsett kun tillate *.png, *.mp3, *.zip (men ikke *.rar) osv.

 

Systemet til vedlegg i dag er egentlig på mange måter utlfredsstillende. Det burde være unødvendig å rename/"zippe" filer for å laste dem opp her.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Skulle vært uendelig med plass, heller begrensing på hva du kan laste opp.
Ulempen er at man ikke kan laste opp mer enn hva serverne faktisk har plass til og det skal være like muligheter for alle, eller hva? ;)

 

 

hva med å øke plassen etter antall innlegg/tid på forumet.

f.eks. en bruker som har 4000 innlegg får mer plass enn en bruker med 20.

eller at en bruker som har vært på forumet i 3 år får mer plass enn en som har vært registrert i 2 måneder?

 

bare lufter tanker... :)

Dette var en meget god ide synes jeg, men det bør selvfølgelig også her være et tak på hvor mye som er oppnåelig, en slik løsning bør basere seg på antall innlegg. ;)

 

Ser det er tilført 20MB ekstra i lagringsplass siden dette forslaget ble fremmet - og det er jo bra. Om dette ikke hadde blitt gjort ville jeg nå fylt opp 99% av tilgjengelig plass, men nå er den i det minste nede på 60%.

Lenke til kommentar

Et godt råd er også å rydde litt i filene sine om man har mange.

 

Man kan slette filer som man ikke har bruk for lenger, og de litt mindre viktige bildene kan jo hostes på f.eks. bildr.no eller imageshack f.eks.

 

Det med at ansenitet og innlegg skal være et kriterium synes jeg var en dårlig ide siden en nyregistrert like greit kan skrive en god guide som en erfaren person.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig KVTL, men tviler på at en nyregistrert bruker, bruker sine første 30MB, eller nå; 50MB på sin første informasjonstråd eller i det hele tatt på sine første 100 innlegg, om de gjør det er klart at de bør begynne å bytte ut bmp-bilder med jpg ;)

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...