PaladinNO Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Er ingen særlig sjokoladespiser, men jeg håper fortsatt på å kunne få Freia Dessertsjokolade tilbake. En av de ytterst få konfekteskene hvor jeg likte alt sammen, og jeg hadde denne som egen tradisjon hver jul i 13 år før den forsvant. 1
vidor Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 1 hour ago, onkel_jon said: Har begynt å selge smash xxl på europris nå og løp og kjøp 😛 https://www.europris.no/p-smash-xxl-350-g-212619 Smash til 199 kr/kg er vel som heroin på tilbud. Kiloprisen normal ligger temmelig høyt ellers. 2
onkel_jon Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 45 minutes ago, vidor said: Smash til 199 kr/kg er vel som heroin på tilbud. Kiloprisen normal ligger temmelig høyt ellers. Ja faktisk 10kr billigere enn taxfree 😛
vidor Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Dette er nok strategisk for Europris. En såkalt loss-leader der de taper penger på en vare for å få inn folk i butikken, slik at noen kjøper ting de tjener mer penger på som utjevner ting.
KANE2009 Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden De var heldigvis tomme på Europris nærmest meg 😅
Duriello Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden (endret) Må... holde meg... borte.. fra... europris! Endret 14 minutter siden av Duriello
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå