Gå til innhold

Noen butikker som har 8800GT?


Vin_Kaleu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte den 11.11.07 og fikk det idag...

 

Dere som venter på kortet.. GLED dere..! Kortet er helt suverent... Klarer fint high med shadders på low + 1650X1050 oppløsning og 2X, med en fps på minimum 36 og opptil 45fps..

 

hvorfor i all verden shaders på low ? shader er jo veldig viktig å ha på high da. dessuten klarer mitt 8800gt shaders på high, så da burde ditt gjøre deg og.

 

Da er det vel shadows som står på mid. da.. =P

Lenke til kommentar

stilig :) da er det bestilt. får håpe jeg er en av de heldige utvalgte som faktisk får et kort :p sku muligens lagt inn bestilling på XFX kortet og =p eller vises de ute av lageret med en gang nok kunder har bestilt (har til og med betalt) .. håper det.. koster meg faktisk over en halv høvding :p (ja biskop, jeg har lest og pugga avataren din:D) mer i forhold til club3d kortet jeg har bestilt fra amentio.no ..men det hjelper lite når jeg aldri får det..

Lenke til kommentar

får overleve med 8800gts i noen måneder til jeg ass, det frister med 88ooGT, men må legge litt penger i hk, cpu og ram nå i juletia...

 

så over at mpx hadde 2 typer av GT korta på lager idag, men blir helt sikkert utsolgt før man greier å blunke

 

stilig :) da er det bestilt. får håpe jeg er en av de heldige utvalgte som faktisk får et kort :p sku muligens lagt inn bestilling på XFX kortet og =p eller vises de ute av lageret med en gang nok kunder har bestilt (har til og med betalt) .. håper det.. koster meg faktisk over en halv høvding :p (ja biskop, jeg har lest og pugga avataren din:D) mer i forhold til club3d kortet jeg har bestilt fra amentio.no ..men det hjelper lite når jeg aldri får det..

 

heldig-gris ;D

Endret av kenz
Lenke til kommentar

Virker som tilgjengeligheten er mye bedre nå. Er glad jeg klarte og vente og ikke falt for fristelsen å kjøpe 8800gtx. 2stk XFX 8800GT XT ligger på postterminalen nå! Noen som vet om det hjelper på med SLI i Crysis nå, eller har det ikke kommet en patch for det ennå?

Endret av lenny25
Lenke til kommentar
Virker som tilgjengeligheten er mye bedre nå. Er glad jeg klarte og vente og ikke falt for fristelsen å kjøpe 8800gtx. 2stk XFX 8800GT XT ligger på postterminalen nå! Noen som vet om det hjelper på med SLI i Crysis nå, eller har det ikke kommet en patch for det ennå?

 

Nvidia har komt med drivere som har SLi støtte til Crysis (tror disse enda er beta..) Forskjellen skal være grei. Mener jeg hørte at i teorien skulle det være mulig med 40-50% økning i ytelse. Om dette stemmer eller ikke tør jeg ikke å uttale meg om...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...