Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jakten på det perfekte husholdningspreparatet til runking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glidemiddel for å runke? What?

Pule en boks med flytende pålegg? Det er da ikke noe... trangt der? :ermm: Kan noen forklare meg hvordan min gode gammeldagse runkemåte ikke lengre er tilstrekkelig? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har, av erfaring, funne ut av massasje olje (av den milde typen, ikke de som lukter sterkt av parfyme) funker bra. Har brukt det innimellom i det siste, og har ikke sett noen negative sider ved det enda.

Skrevet
Makaroni er visst en populær bruksgjenstand til dette formål.

forklar

Hvis jeg husker rett:

Kok makaroni, og la den kjøles til den blir lunken. Ha den på en termos, smekkfullt vil jeg tro, og kjør på(inn i termosen).

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Funker det med vanlig olivenolje, eller er det farlig får lillemann ?

Skrevet (endret)
Makaroni er visst en populær bruksgjenstand til dette formål.

forklar

Hvis jeg husker rett:

Kok makaroni, og la den kjøles til den blir lunken. Ha den på en termos, smekkfullt vil jeg tro, og kjør på(inn i termosen).

Ææsj.. Det der minte meg om American Pie :!:

Edit: Ikke det at det var makaroni der, da.. Der var det en pai, men allikevell!

Endret av Kallileo
  • 4 uker senere...
Skrevet
Jeg har, av erfaring, funne ut av massasje olje (av den milde typen, ikke de som lukter sterkt av parfyme) funker bra. Har brukt det innimellom i det siste, og har ikke sett noen negative sider ved det enda.
Massasjeolje som skal virke oppfriskende, med eucalyptus og peppermynte anbefales på det sterkeste. x)
Skrevet

Haha til tittel. Etter å ha sett 3 poster over her, så tror jeg tigarbalsamboksen får sving på sakene. Det har nok en spennende og "ny" følelse..

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...