Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jakten på det perfekte husholdningspreparatet til runking


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Er sikkert nevnt, men støvsuger er et første som slår meg som husholdningsapperat. Prøvde det et fåtall ganger som yngre, en dag ble hodet for stort til å komme inn.

 

Dette kan jo prøves for de av dere som liker variasjon og eksperimentering. Vil nevne noen punkter man bør være obs på:

 

- Det kan gjøre vondt rundt skaftet, pga penis blir jo faktisk sugd inn, og dette går raskt. Du får metallringen som danner enden av støvsugeren presset inn mot huden. Det vil føles jævlig på penis også, men den vil nok ikke løsne.

 

- Man kan skrape seg på metallkanten.

 

+/- Man kommer usannsynlig fort :) Så om man ser på dette som en simulator for sex er det et usannsynlig raskt ligg med en kortvarig men dog kraftig orgasme. Etterpå vil man tenke det ikke var verdt det.

 

+ Sæden blir som alt annet sugd inn, så man slipper å tenke på å tørke opp.

 

Edit: Hadde blandet plusser og minuser :wallbash:

Endret av Genuine Genes
Lenke til kommentar

Dette må jo prøves, no?

http://www.botachtactical.com/br12hedufolu.html

The superior lubricant designed specifically to cling to moving parts and not be thrown off like other thin lubricants.

 

* Cleans by penetrating into metal surfaces and spreading beneath rust, corrosion, grit and grease buildups, floating them loose. Excellent when used on roller and link areas of chain drives.

* Deposits a long-lasting lubricating film on all surfaces to reduce both friction and wear.

* Provides superb protection against further corrosion while rejecting dirt or grit buildup.

 

Forresten: Må man liksom bruke noe? Kan dere ikke runke tørt?

Hvis du kommer under minuttet går det sikkert fint, hvis ikke irriterer du jo huden noe grusomt. Å risikere gnagsår på penisen er noe jeg unngår om jeg kan. Noen er jo så heldige at de produserer nok pre-ejakulasjonsvæske til å fylle behovene, for andre er vel spytt den mest brukte løsningen. Som man ser ut fra denne tråden er det en del mer kreative sjeler der ute dog.

 

apropos:

Jeg lo godt iallefall. Pass dere for WINGU GATOU!

Lenke til kommentar

Jeg greier helt fint å runke tørt, det tror jeg mange andre her inne også greier. Men det er jo MYE bedre å bruke glidemiddel, så for mitt vedkommende blir det som oftest spytt. Funker fint, det eneste som er negativt er at det fort absorberes ved høy friksjon, og man må fylle på. Men man har jo omtrent unlimited såååå.

 

En annen ting er at det vil lukte som det ligger drit under sengen elns, spytt utsatt for friksjon lager faktisk en avføringslukt. Men altså, care? Jeg merker ikke noe særlig, om jeg ikke lukter på hånden.

 

For meg er matolje og sånt bare tilgjengelig på dagtid om jeg er alene hjemme, vanligvis om jeg tar en runk blir det på kvelds/natt -tid hvor jeg fort bestemmer meg for at "nå hadde det vært godt å lette litt på trykket", og da er det lite aktuelt å snike seg opp trappen og over hele gulvet over mine foreldres soverom for å hente litt olje. Spytt ftw.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...