Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, mann på snart en å tyve her. noen som vil prate i dag? om livet mitt å ditt feks.? sliter med litt depresjon for tiden, pågått siden sommer, har ikke snakka med så mange om det, å i veldig liten grad, så da syntes e det var en god ide å søke noen å prate med her i dag :) kan snakke om alt mulig! har opplevd ganske mye oppigjennom. sleng igjen et svar om du vil,kommer inn å sjekker regelmessig i dag. kan skype, email, tlf, what ever :)

Skrevet

Hei. Det nærmer seg nyttår med stormskritt, og det ser mørkere og mørkere ut. Jeg har lenge håpet på en fin nyttårsfest sammen med gode venner med noe godt i glasset, men slik blir det nok ikke.

Kompisene har tydeligvis planer for nyttårsaften, uten meg. Jeg har prøvd å fiske for å bli invitert med, men enten skjønner dem ikke det, eller så vil dem ikke ha meg med.

Blir så jævlig deprimert. What to do?? :'-(

Anonymous poster hash: 86c73...c58
Skrevet

Har du prøvd å spørre rett ut om du kan bli med? Har du familie du kan være med? Vært alene på nyttårsaften uten å ville det selv før og det sugde hardt :(

Jeg har på ikke spørret rett ut, og kommer ikke til å ta det steget heller.

Tja, jeg blir ikke alene i den forstand, men en 20 åring vil da ikke i hovedsak være med familien på en nyttårsaften..

Skrevet

Samme skjer nok med meg. Alle har liksom lagt planer for lenge siden og gleder seg. Det blir litt sært å spørre rett ut om jeg kan bli med. Dessuten er det ikke gøy å være et sted man ikke er ønsket

Skrevet

Jeg har på ikke spørret rett ut, og kommer ikke til å ta det steget heller.

Tja, jeg blir ikke alene i den forstand, men en 20 åring vil da ikke i hovedsak være med familien på en nyttårsaften..

Litt sånn utenom: jo, jeg vet om 20åringer som helst feirer med familien. Selv har jeg feiret utelukkende sammen med familie i alle år - og alltid fordi jeg hadde lyst. Det samme blir tilfellet i år.

Kunne du ha prøvd å fiske litt mer? Er fremdeles noen dager igjen til nyttårsaften.

Skrevet

Jeg har på ikke spørret rett ut, og kommer ikke til å ta det steget heller.Tja, jeg blir ikke alene i den forstand, men en 20 åring vil da ikke i hovedsak være med familien på en nyttårsaften.. Anonymous poster hash: 86c73...c58

Ser den. Hadde selv vært redd for å trenge meg på...

Hva med forumsarrangert treff nyttårsaften med andre i samme situasjon?

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Denne tråden burde vært stemplet fast på forsiden slik at folk vet hvor å finne den. Synd den ikke var tilgjengelig i julen slik som ifjor.

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Det hadde vært greit å få snakket med noen nå, angående ensomhet, depressive tanker og mer..

Skrevet (endret)

Jeg er her om det er noen som trenger å snakke ut om hva som helst.

Men det er vel angst/depresjon jeg kanskje har litt mer kjennskap til.

Endret av -Léon-
Skrevet

Jeg trenger virkelig noen å prate med. Har prøvd å manne meg opp til å ringe lege og lignende, men jeg klarer ikke. Kanskje noen her har tid til å lytte eller sitter med gode råd. Noen som kan gi meg litt håp?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...