MonsterTurbine Skrevet 23. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2013 Ja. Akkurat nå. I'm here for ya. Eller, egentlig ikke, da du skrev dette for noen timer siden. Er her ellers om noen har noe på hjerte de bare må få sagt til noen! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 Noen som er villige til å snakke om aseksualitet og avstandsforhold? Anonym poster: 2810cc1ee3473be04a584a30ea5828cb Lenke til kommentar
Netj Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 Noen som er villige til å snakke om aseksualitet og avstandsforhold? Anonym poster: 2810cc1ee3473be04a584a30ea5828cb Jeg vet avstandsforhold, og det er ikke så lett. Lenke til kommentar
rockworld Skrevet 23. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2013 Hvis noen vil preike skjit, eller noen å bounce ideer/følelser for så stiller en happy-go-lucky og positiv fyr (meg ^^) seg til disp... Opplevd mye forskjellig og har venner som har vært gjennom det meste så kan sikkert hjelpe med noe.. Er 26 forresten.. Lenke til kommentar
Katarina88 Skrevet 31. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2013 Trenger du noen å snakke med? Send meg en mail eller legg meg til på [email protected]! 100% anonymt om du bruker anonym epost. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2013 Du registrer den epostadressen for denne tråden? [email protected] Lenke til kommentar
Katarina88 Skrevet 31. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2013 Jente på 24 år. Åpensinnet, vennlig, godhjertet, ingen fordommer. Dersom du bruker anonym epost er dette 100% anonymt. [email protected]. Send meg en mail eller legg meg til i msn. Ha en fin dag! Du registrer den epostadressen for denne tråden? [email protected] Ja. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2013 :D Det likner litt på annonsen..100% gratis! 100% anonymt! Det er godt 2 Lenke til kommentar
Sa2015 Skrevet 31. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2013 Stiller gjerne opp, er en flink lytter så er det bare å sende melding Lenke til kommentar
Netj Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Jeg lurer på... Først, jeg ønsker å snakke med noen på Norsk,være så snill å sende meg melding om du liker å hjelpe meg med Norsk utdanning . Andre, jeg er vennlig og hjelpsom, om du trenger å snakke om noe, du kan sende meg melding på Norsk eller engelsk.(Om det er vanskelig å forstå, sikkert anbefaler engelsk da ) Endret 1. april 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. april 2013 Rapporter Del Skrevet 4. april 2013 Bare å kontakte meg for en hyggelig samtale. Har erfaring med skillsmisse, flytting og depresjoner. Men vi kan for all del ta en prat om været hvis det er det du ønsker. [email protected] eller PM Er her fortsatt for de som trenger det. 100% anonymt om du ønsker det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. april 2013 Rapporter Del Skrevet 4. april 2013 Bare å ta kontakt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Etter over et år med kikking om hvem som skriver di kan hjelpe eller trenger hjelp her i tråden så burde jeg vel kanskje skrive noe jeg og. Har sletet i lengre tid med depresjon og selvmordstanker. Har vel vært litt innpå det å skade meg selv, men føler ikke jeg kan gjøre noe som er synlig på meg, siden jeg ikke vil ha oppmerksomhet rundt det. Ellers har jeg sletet en del med dårlig selvtillitt på grunn av at jeg ble mobbet når jeg var yngre. Noe jeg selv føler burde ha forsvunnet med tiden siden jeg ikke blir mobbet lenger. Føler meg generelt veldig usikker på meg selv, og det er vel kanskje grunnen til at jeg har i det siste året vært litt på og av narkotiske stoffer når jeg drikker. hvis noen er interessert i å snakkes så kan jeg når på mail: [email protected] Ja, det hele virker kanskje litt ironsik med tanke på mailen, men hvis noen faktisk vil snakke så kommer jeg til å gi skype-navn, mailen er egentig laget til noe annet enn dette, men føler ikke for å oppgi den private mailen min her. Da kunne jeg like greit latt være å poste som anonym. Anonym poster: 9341b7048b6ed1e997c3e1f2d14ad4c3 Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 10. april 2013 Rapporter Del Skrevet 10. april 2013 trenger å snakke med noen som har erfaring med ungdomsproblemer og lignende! Lenke til kommentar
Gjest medlem-304912 Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 (endret) .. Endret 1. mars 2015 av medlem-304912 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. april 2013 Rapporter Del Skrevet 20. april 2013 Gjentar det jeg skrev for et par måner siden: Jeg har selv hatt (og har) problemer, både med depresjon, og selvmordstanker.. Ta kontakt gjennom forumet dersom du vil snakke med meg, det er enkelt noen ganger å snakke med noen som ikke kjenner deg overhode, og jeg er en som klarer å sette meg inn i andres situasjoner ganske så godt over nett. Jeg vil forøvrig takke moderatroene på forumet for at de lager slike tråder for alle oss som har behov for dette. Lenke til kommentar
Reflected Skrevet 29. april 2013 Rapporter Del Skrevet 29. april 2013 Jeg har hatt en del erfaringer med deperasjon og psykiske problemer, så stiller gjerne opp hvis noen trenger å snakke om det. Andre ting jeg føler jeg kan hjelpe med, er samliv og relasjoner, dårlig selvtillit osv. Vil påstå at jeg er flink til å se ting fra andres synsvinkler, og at jeg er grei å snakke med om ting. Send meg gjerne en melding her inne, så skal jeg prøve å svare så godt som mulig så snart jeg får tid. Ikke nøl med å ta kontakt. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg kan gjerne ta et tak her. Den som vil, ta kontakt på PM. Jeg er mann/gutt (22) hvis det skulle være viktig. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Bare å ta kontakt. Forteller hva jeg mener uten å krydre på sannheten Lenke til kommentar
Wallee Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Stiller jeg også, alltid koselig å hjelpe. Mest ungdom som er aktuelt for meg. Jeg er 16 selv, ikke gamle karen nei, men jeg kan være en person som kan lytte, og har tatt noen kurs innen behandling av mennesker, samt psykologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Skrevet av Larzen_91,
Følg denne linken til ny og oppdatert tråd.
Anbefalt av Larzen_91
3 reaksjoner
Gå til innlegg