Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I november kommer jo Gissj 2, Left4Dead, Banjo-Kazooie, Banjo XBLA, Mirror's Edge og mye annet shiit.. Dette blir ille! :(

 

Og Halo Wars i 09 attpåtil.

 

Edit: ja dæven, Fallout 3 kommer jo også i Oktober.. hvilken dato var det igjen?

31.oktober Laland :)

men litt offtopic: Du må godta meg på Xbox Live når jeg sender invite eller vil du ikke ha meg på lista di :p

Lenke til kommentar
Det er mange tidligere RTS spill til video-konsoll, som har av utviklerne blitt lovprist for deres evne til å være mye bedre på video-konsoll enn det de tidligere har vært, men alle har egentlig feilet totalt.

Men denne gangen feiler de ikke :)

 

 

Akkurat det vil jeg helst bli overbevist om før jeg tror det, og det skal litt til.

 

Oktober for meg blir stort. Fable 2 (360), Fallout 3 360/PS3, Little Big Planet PS3 og FarCry 2 360/PS3 :). Dem som har skråstrek er jeg usikker på hvilken versjon jeg skal ha :p

 

For ikke å glemme Dead Space.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

LittleBigPlanet og Fallout 3 er sikre kjøp, mens Far Cry 2 og Saint's Row 2 er litt halveis. Dead Space imponerer også, i tillegg med Pure.

 

Med GTA IV og Oblivion som jeg ikke er halveis på, Ratchet & Cland ToD og QfB, samt Heavenly Sword uspilte i hylla og FIFA09 til litt nettspilling, hva skal jeg gjøre fremover? Pluss at jeg venter på et "hemmelig" spill jeg vant fra Gamereactor.

 

Og skulle jo helst stått på alle eksamnene også...

 

Gleder meg til 15 des når juleferien starter jeg =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...