Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konsoll... Jeg digget nes og snes, pluss hva det andre het, men ps2 og 3 og xbox liker jeg ikke. Har ikke prøvd noen av dem, men det er for mye styr med cder, dyre spill...

Vil man spille noe, spill det på pc.

Men følelsen av å ha en kontroll i hånda er veldig god.

Kanskje kontroller til pc er en god ide.

Lenke til kommentar

Spill som man trenger å sette seg ordentlig inn i og konse lit liker jeg er på PC (WoW), fordi da sitter jeg bedre til og får det mer behagelig. Når jeg spiller COD4 på PS3 så blir det noe helt annerledes, da bare sitter jeg og skyter mens jeg ser på tven. Skyte, skyte, ikke noe annet. Gjemme seg, skyte. Det trenger ikke PC og godstol til.

 

However, du må ha god PC for å kjøre alle de nye spilla, kjøpte ny PC i 2007 og den kan ikke kjøre COD, Crysis eller Fallout 3 uten litt lagg. Derfor har vi PS3.

Lenke til kommentar
Amped 3 suger så brutalt i forhold til det første at pikken min gjemmer bare ved tanken på det. HVorfor ødelegge et nydelig og realistisk snowboardspill ved å gjøre det om til noe semi-SSX-semi-Amped piss.

 

Sorry, men jeg bare hater det spillet :p

 

Likte de forrige Amped spillene veldig godt, men syntes allikevel at Amped 3 var morsomt. Ikke like "hardcore" snowboard som de forrige, men den sinnsyke humoren og utfordringene veide opp for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...