Gå til innhold

60GB utgaven av PS3 til 2995,- på Electroworld:)


glosi

Anbefalte innlegg

Mange i østlandsområdet så kanskje reklamen for Electroworld 2007 i postkassa si i dag. Da håper jeg dere også la merke til at de skal selge PS3 til 2995,- og PS3 versjonen av FIFA 08 til 299,- Sweet!! Jeg skal ha Fifa 08:)

 

EDIT: Tilbudet gjelder kun søndag, det er kun 100 stk. 2 håndkontroller og 2 spill er inkl.

Endret av glosi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flere emner om akkurat dette,

 

men husk at det er 100stk da

og tror du må ut å campe for å få deg en :p

 

Å få en ps3 etter et par dagers camping tur er da ikke så værst, hadde gledelig gjort det jeg. Hvis jeg bodde i området og ikke eide en ps3 vell og merke.

Sier bare god camping tur for dere som skal kjøpe denne :)

Dessuten så er jo camping turer hyggelige, man møter mange nye folk.

Lenke til kommentar
Flere emner om akkurat dette,

 

men husk at det er 100stk da

og tror du må ut å campe for å få deg en :p

 

Å få en ps3 etter et par dagers camping tur er da ikke så værst, hadde gledelig gjort det jeg. Hvis jeg bodde i området og ikke eide en ps3 vell og merke.

Sier bare god camping tur for dere som skal kjøpe denne :)

Dessuten så er jo camping turer hyggelige, man møter mange nye folk.

 

Anbefaler camping i skauen + betale 500kr mer istede for en lang dag/natt på betongen ;)

Lenke til kommentar
De hadde vel 100 Fifa-spill som skulle selges bare.

Men for de som ikke vil sove ute i kø, for å KANSKJE få en Ps3, så bestill heller fra playx.no, jeg ser de kjører et tilbud nå.

Ps3 - 40Gb =3599kr

http://www.playx.no/index.php?m=600&c=...amp;item=154981

Er vel billigste butikk hittil?

 

Playx.no sender fra utlandet (danmark tror jeg) og du må derfor betale 25% i skatt pluss 98 kr i forenklet tollbehandling. Derfor blir det 3600*1.25+98 = 4598 kr...

Jeg gikk på den fella når jeg bestilte Gears of War Limited Ed...

Lenke til kommentar
De hadde vel 100 Fifa-spill som skulle selges bare.

Men for de som ikke vil sove ute i kø, for å KANSKJE få en Ps3, så bestill heller fra playx.no, jeg ser de kjører et tilbud nå.

Ps3 - 40Gb =3599kr

http://www.playx.no/index.php?m=600&c=...amp;item=154981

Er vel billigste butikk hittil?

 

Playx.no sender fra utlandet (danmark tror jeg) og du må derfor betale 25% i skatt pluss 98 kr i forenklet tollbehandling. Derfor blir det 3600*1.25+98 = 4598 kr...

Jeg gikk på den fella når jeg bestilte Gears of War Limited Ed...

Merkelig, shg.no opererer også fra Danmark, men der er 25% moms inkludert i prisen. "Alle priser er inkl. 25 % moms og i Norske kroner hvor ikke annet nevnes."

 

shg.no selger forøvrig 40GB-utgaven til 3578,- + frakt

 

redigert:

På playx.no sine hjemmesider står følgende:

"Det vil ikke forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms."

Dersom du måtte betale toll eller moms på noe du har bestilt derfra bør du klage til playx.no snarest.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Har vært på Electroworld i dag, en selger bekreftet meg at det er 60 gb utgaven som er annonsert til 2995,- Bare å legge seg i kø :)

 

EDIT: Eneste unntak er hvis de klarer å skaffe 40GB i tide, men det er ikke så stor sjanse for det.

Endret av glosi
Lenke til kommentar
PS3 versjonen av FIFA 08 til 299,- Sweet!! Jeg skal ha Fifa 08:)

 

Var innom EB Games på Byporten i dag. Der hadde de preplayed (brukt) utgave av FIFA 08(PS3) til 369,- tror jeg det var. Bare sånn i tilfelle det skulle være utsolgt når du kommer frem og du kan ta til takke med brukte utgaver. Man finner mye billig i "brukthyllene" hos EB.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan de eventuelt håndtere kø-systemet for dette tilbudet? Kjedelig hvis man møter opp tidlig nok og så raser 100 personer bak deg i køen forbi og inn i messehallen for å kjøpe før deg...

 

Du vil mest sannsynelig bli sluset gjennom en port, de 100 første får en lapp hvor det står at du har rett til å kjøpe f.eks PS3 til 2995,-

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan de eventuelt håndtere kø-systemet for dette tilbudet? Kjedelig hvis man møter opp tidlig nok og så raser 100 personer bak deg i køen forbi og inn i messehallen for å kjøpe før deg...

 

Du vil mest sannsynelig bli sluset gjennom en port, de 100 første får en lapp hvor det står at du har rett til å kjøpe f.eks PS3 til 2995,-

Når jeg kjøpte mobiltelefon der som det bare var 100 stk av så var det bare kaos, folk sneik og sånt. Så jeg måtte jo vise dem litt muskler, fikk tak i telefonen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...