Gå til innhold

60GB utgaven av PS3 til 2995,- på Electroworld:)


glosi

Anbefalte innlegg

Vet noen hva som følger med for 2999,-?

 

Det er 60GB utgaven, fikk bekreftet det fra en oppe i Elkjøpsystemet på messen her nå. Det er inkl. 2 håndkontroller og det er med 2 spill. (altså den vanlige starterpacken). Tilbudet gjelder kun Søndag. Lørdag er det Wii til 1495,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg kjøpte mobiltelefon der som det bare var 100 stk av så var det bare kaos, folk sneik og sånt. Så jeg måtte jo vise dem litt muskler, fikk tak i telefonen :)

 

I dag, i morgen og søndag vil de som kommer for å kjøpe dagstilbudene til å bli sluppet inn en halvtime før messen åpner, du slipper altså 30 minutter ut i kulda :)

Lenke til kommentar
PS3 versjonen av FIFA 08 til 299,- Sweet!! Jeg skal ha Fifa 08:)

 

Var innom EB Games på Byporten i dag. Der hadde de preplayed (brukt) utgave av FIFA 08(PS3) til 369,- tror jeg det var. Bare sånn i tilfelle det skulle være utsolgt når du kommer frem og du kan ta til takke med brukte utgaver. Man finner mye billig i "brukthyllene" hos EB.

 

 

Det var plenty FIFA08 til 299,- nå for en halvtime siden. Lå i en egen kurv ved kassene til Elkjøp-standen. Burde ikke være noe prob å få kloa i et spill i dag, kanskje de til og med har planer om å ha det tilbudet gående under hele messen. Fikk ikke inntrykk av at det var "førstemann til mølla" på FIFA08, men kanskje jeg tar feil.

 

(Forresten moro å spille litt Uncharted og Ratchet på Sony-standen...)

Lenke til kommentar
Hvor mange Wii skal det bli solgt? Gidder ikke å dra hvis det er få og det ligger få+noen til utenfor klare til å kjøpe.

 

Det er 100 Wii, og det er flere Skate igjen sist jeg sjekka. Om dere skal ha dagstilbudene, virker det som det holder å være her 3 timer før åpning. Overnatting er ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
så du noe om skate da? mange av det? Sto det skulle være 50 stk til 399 tror jeg det var..?

 

 

mange skate til ps3. ingen til 360 i hyllene til elkjøp så vidt jeg så.

stort sett hyggelige priser på det meste av spill, noen med en femti- eller hundrelapp i rabatt.

 

ble positivt overrasket over flere ting på messen, ikke minst spillprisene og et bra blu-ray-tilbud (ta 3, betal for 2).

 

til de som vil ha en billig wii eller ps3, tror jeg det er fullt mulig om man står opp litt tidlig på søndag og dropper de siste to helgepilsene ;)

Lenke til kommentar
så du noe om skate da? mange av det? Sto det skulle være 50 stk til 399 tror jeg det var..?

 

til de som vil ha en billig wii eller ps3, tror jeg det er fullt mulig om man står opp litt tidlig på søndag og dropper de siste to helgepilsene ;)

 

Får prøve meg på en PS3 da for Blu-ray'ens skyld. Satser på 0800, noe tidligere enn det er teknisk umulig for meg på en søndag ..... (eller hverdag for den skyld) :whistle:

Lenke til kommentar
så du noe om skate da? mange av det? Sto det skulle være 50 stk til 399 tror jeg det var..?

 

til de som vil ha en billig wii eller ps3, tror jeg det er fullt mulig om man står opp litt tidlig på søndag og dropper de siste to helgepilsene ;)

 

Får prøve meg på en PS3 da for Blu-ray'ens skyld. Satser på 0800, noe tidligere enn det er teknisk umulig for meg på en søndag ..... (eller hverdag for den skyld) :whistle:

 

 

tipper du klarer det, om innsidemannen tidligere i tråden har rett holder det med tre timer. da er du i rute;)

 

litt på sidelinjen igjen, men virker nesten som om EA har tenkt å gruse andre spilldistributører med FIFA-tilbudet sitt (muligens subsidiert av Sony?) og satser på å få FIFA08 tilbake på tronen som årets mest solgte spill. virka på meg i dag som om halvparten av de som var inne i "elkjøp-bingen" var ute etter FIFA08 til 299,- - og alle fikk det. moro med sånne priser uansett.

Lenke til kommentar
tipper du klarer det, om innsidemannen tidligere i tråden har rett holder det med tre timer. da er du i rute;)

 

Nå skal det være nevnt at det åpner 10:00 på søndag, så 3 timer før vil altså si 07:00. Døren åpnes 09:30 for de første 100 i køen. 08:00 vil altså være 1,5 tim før man slipper inn. Jeg vil ikke garantere at det holder hvertfall. Men igjen, så aner jeg ikke hvor mange som orker å stå opp tidlig på søndagsmorran for å kjøpe en konsoll. De fleste er jo trøtte etter å ha spilt WOW hele natta:p

Lenke til kommentar
Det står ikke at det er 60 gb versjonen i katalogen, heller ikke at det følger med 2 spill og en ekstra håndkontroller. Både brutter'n og pappa har lest at det er 40 gb utgaven ett eller annet sted

Jeg har spurt folk som har vært på Electroworld, og de sier at de, de har snakket med, har sagt at det er 40 GB-versjonen. Men samme kan det være, jeg skal uansett ha en PS3, som skal brukes til Guitar Hero III.

 

Jeg stiller meg i kø klokken 09.00. Tidligere enn dete gidder jeg ikke. SÅ viktig er det ikke for meg.

Lenke til kommentar
Det står ikke at det er 60 gb versjonen i katalogen, heller ikke at det følger med 2 spill og en ekstra håndkontroller. Både brutter'n og pappa har lest at det er 40 gb utgaven ett eller annet sted

Jeg har spurt folk som har vært på Electroworld, og de sier at de, de har snakket med, har sagt at det er 40 GB-versjonen. Men samme kan det være, jeg skal uansett ha en PS3, som skal brukes til Guitar Hero III.

 

Jeg stiller meg i kø klokken 09.00. Tidligere enn dete gidder jeg ikke. SÅ viktig er det ikke for meg.

 

Har tenkt meg dit i morgen jeg og. Skal dra hjemmefra ca. kl 08.15. Da er jeg inne der ca. 09.15-09.40. Hvis jeg ikke får tak i den (som er mest sannsynlig) skal jeg skaffe meg 60GB til 5000 spenn.

Lenke til kommentar
Det står ikke at det er 60 gb versjonen i katalogen, heller ikke at det følger med 2 spill og en ekstra håndkontroller. Både brutter'n og pappa har lest at det er 40 gb utgaven ett eller annet sted

Jeg har spurt folk som har vært på Electroworld, og de sier at de, de har snakket med, har sagt at det er 40 GB-versjonen. Men samme kan det være, jeg skal uansett ha en PS3, som skal brukes til Guitar Hero III.

 

Jeg stiller meg i kø klokken 09.00. Tidligere enn dete gidder jeg ikke. SÅ viktig er det ikke for meg.

 

Da har pappaen din lest feil, det har ikke stått noe sted hvilken versjon det var, men kan bekrefte nå at det er 60GB versjonen + 2 kontroller og 2 spill.

 

Vet dette fordi jeg sitter inne på messa nå og jobber.

Lenke til kommentar
En kompis av meg som er på messa nå bekrefter at det er 40GB det dreier seg om.... kjipt :( Da tror jeg ikke jeg gidder... ikke verdt det.

 

Er dere blinde?! Jeg sier gang på gang: Jeg jobber her på Electroworld og kan bekrefte at det er 60GB utgaven med to kontroller og to spill som blir solgt i morgen. Det er ingen på messa her som går og sier til noen at det er 40GB utgaven, med mindre de prøver å få folk mindre intressert i å kjøpe den (slik at de får kjøpt en selv).

Lenke til kommentar

Mye frem og tilbake ser jeg på hvilken versjon det er.

En ting er sikkert, jeg står ikke opp før sola på en søndag dersom det viser seg at det er 40GB versjonen. Det er det ikke verdt for under 1000 kr i besparelse.

 

Dessuten er jeg nok fyllesyk som fy imorgen, tviler på at det blir en tur for meg. Det er vel folk som er gærne nok med soveposen under armen, som akkurat nå venter utenfor tipper jeg! Hvordan har interessen vært med Nintendo Wii som ble lagt ut idag tidlig til redusert pris ? (de la vel også ut en Xbox360 pakke til nice price torsdag eller fredag?).

 

Men just in case, hvordan er parkeringsforholdene der borte ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...