Gå til innhold

60GB utgaven av PS3 til 2995,- på Electroworld:)


glosi

Anbefalte innlegg

Mye frem og tilbake ser jeg på hvilken versjon det er.

En ting er sikkert, jeg står ikke opp før sola på en søndag dersom det viser seg at det er 40GB versjonen. Det er det ikke verdt for under 1000 kr i besparelse.

 

Dessuten er jeg nok fyllesyk som fy imorgen, tviler på at det blir en tur for meg. Det er vel folk som er gærne nok med soveposen under armen, som akkurat nå venter utenfor tipper jeg! Hvordan har interessen vært med Nintendo Wii som ble lagt ut idag tidlig til redusert pris ? (de la vel også ut en Xbox360 pakke til nice price torsdag eller fredag?).

 

Men just in case, hvordan er parkeringsforholdene der borte ?

 

Leste i avisen idag (annonse fra electro-world) at det var 60gb versjonen, starterpack. For og si det sånn, du trenger ikke å stå opp før sola for å få tak i den;) Du måtte stillt deg i kø før sola gikk ned idag for å få en. Er folk som skal sove der ikveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som står i kø der borte nå hvertfall, parkeringsplasser er det nok av. Det går ann å parkere rett vid siden av inngangen om du ønsker det.

 

Wii og 360 var det tilbud på i dag. De som kom klokka 9 fikk hvertfall, men det var ikke et like godt tilbud som det som er i morgen da.

Lenke til kommentar
En kompis av meg som er på messa nå bekrefter at det er 40GB det dreier seg om.... kjipt :( Da tror jeg ikke jeg gidder... ikke verdt det.

 

Er dere blinde?! Jeg sier gang på gang: Jeg jobber her på Electroworld og kan bekrefte at det er 60GB utgaven med to kontroller og to spill som blir solgt i morgen. Det er ingen på messa her som går og sier til noen at det er 40GB utgaven, med mindre de prøver å få folk mindre intressert i å kjøpe den (slik at de får kjøpt en selv).

Stefan?

 

Uansett så er det nok riktig at det er 60 gb siden ingen Elkjøp butikker i Norge har fått inn 40 Gb versjonen enda(er jeg ganske sikker på).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...