Gå til innhold

Fotokonkurransen v.4, runde 5: "Dybde" *SLUTT*


Anew

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å være helt ærlig syns jeg ikke noen av deltakerne har bidratt med noe som er et godt svar til tema. Tror dette er første gang jeg ikke ser noe som er "gjeldende"

 

Hadde sett for meg at de med makro fikk fingern ut av rumpa og ga noe abstrakt her... jaja, ingen er verdige vinner denne gangen, så kommer ikke til å stemme på noen,

 

Jamen hvorfor deltar du ikke da Mr. Olsen? Siden bare du kan gjøre det bra nok?

 

Selv om ikke jeg heller finner DET bildet som fenger meg i forhold til tema synes jeg det er flotte tankeganger og bra at noen deltar.

Lykke til til deltagerne!

 

Du forsterker kun det jeg mener. Et bilde kan være så bra som pokker, men hjelper ikke når det ikke har noe med tema å gjøre.

 

Jeg deltar ikke fordi jeg ble bedt om å ikke delta mer.

Lenke til kommentar
Mitt tips for å leve et langt og lykkelig liv i den store Internettsandkassen, er å overse de innleggene man på et personlig plan syns er mindre gode. :whistle:

 

:) Godt sagt! Men av og til er det så noe inni helv... vanskelig å holde fingrene unna tastaturet.

 

Jepp Anew, du har rett, og ja Autoxave, det er underlig hvordan en kan bli (la seg) provosert enklete ganger slik at fingrene bare flyr av gårde over tastene...

*skal skjerpe meg*

Lenke til kommentar

Hadde trodd at innleggene skulle vært bedre. Det er ett ganske bredt tema, som burde ha gitt noen spennende resultater. Uansett, det var to bilder jeg likte svært godt, Høstløv og Mønsterdybde. Valgte Høstløv pga de deilige fargene ;)

 

Håper ikke det er ulovlig å kommentere bildene...

Lenke til kommentar
Synes nr. 1 og nr. 6 var gode bilder begge to. Når trekkes vinneren egentlig? Spent på neste tema - skal prøve å delta.. :)

 

Hva med å se på forsiden?

Etter innleveringsfristen blir bildene lagt ut i egen post for avstemming fram til torsdag 1. november kl. 21:00.

Ok, da trekkes den om 4 timer. Gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...