Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll

Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

• McCain
      102
    • Obama
      802

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det er relevant at debattene arrangeres av Commission on Presidential Debates, som er en organisasjon som de to partiene kontrollerer sammen. I teorien er den muligens uavhengig, men det er de to store partiene som finansierer den og samtlige medlemmer i styret kommer fra de to store partiene. Republikanerne har vel raslet litt med sablene for å få det som de ville.

Skrevet

Til tross for reduksjon til 2 min, er Biden uhorvelig mye mer erfaren, for ikke å nevne oppegående enn Palin, så selv om de kanskje minsker Palins katastrofepotensiale litt, er det fremdeles ingen tvil om at Biden vil rundsnakke Palin om han så ønsker.

Skrevet

hvor lenge tror folk at obama vil overleve etter et evt. vunnet valg (veldig lite sannsynlig)?

ser for meg de harbarka gutta bak spakene er i ferd med å finne fram de gamle lynsjerepene....

Skrevet

Hvorfor i all verden ser du på Obama's eventuelle seier i valget som "veldig lite sannsynlig"? Alle meningsmålinger hittil har jo vist begge kandidatene ganske nær hverandre på prosentpoeng. Obama har i allefall aldri ligget veldig langt bak. (vanligvis foran)

Skrevet

Jeg tror nok (dessverre) at Obama drar dette i land. McCain og Obama er to gode kandidater, de kan risikere på at det står og faller på visepresidentdebatten. Og der har jeg en stygg anelse om hva som kommer til å skje...

Skrevet

Så var det dette med enlinjere da. Det er kjørt utallige runder på de forskjellige kandidatene i denne tråden tidligere. Hva med å bare respektere at alle ikke forguder Obama og ser det bildet av han vi her i Norge får jukket inn i øret av et samlet norsk presskorps godt plassert til venstre på den politiske skalaen.

Obama ønsker å bombe en atommakt. Det i seg selv bør være god nok grunn til å ikke velge han som president.

Skrevet

Og det vil ikke McCain? Er McSame en diplomat med gode taleevner i forhold til Obama?

Vel.. Blir imponert om du kommer med et godt svar på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...