Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 x C her. Selv om vi stortrives der, så vurderte vi faktisk å flytte oss i år for variasjonens del. Men gode minner, nærhet til alle fasiliteter (festivalområdet, inngang (og køen), toget, servicecenter, varme dusjer) og en høy landskapsmessig plassering gjorde at vi fortsatte med C. Dessuten ble jeg ikke plagd i det hele tatt av det lille som var av støy fra vindmøllen, og den er ganske så praktisk på sene kvelder (les: netter) når man er full og skal hjem igjen.

Lenke til kommentar

Vi var på C. Omtrent samme sted som i fjor. I år campet vi like ved Construction-saken. Veldig kjekt. Kort til do, dusj, mat(les: Kanelsnegl), garderobe, batterilading. Heller ikke langt til diverse scener og til ØL. Tror nok det blir C i evig tid, om ikke noe drastisk skulle skje. Selve festivalen var rett og slett fantastisk i år. Line-up'en var jeg ikke helt fornøyd med, men alle dere andre gjorde festivalen fantastisk allikevel. Stort pluss at vi hadde med oss stereotralle. Ville vi ha besøk, bare trilla vi den ut i midtgangen og satte på Nintendomusikk. Plutselig sto det 30-40 mennesker å dansa. Fantastisk! :D

Sees igjen neste år.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Bodde på E, ikke så langt fra Camp Hasselhoff :p

 

Det var så fet festival, kunne ikke blitt større forskjell fra i fjor for min del :D

Fikk kanskje med meg litt lite konserter, men fikk hoppet som en tulling rundt i regnet under Jay Reatard, selv om jeg kanskje egenlig ikke likte musikken :p

Endret av pwnde
Lenke til kommentar

En kjempetrivelig festival, folkens! Jeg bodde på P, og er egentlig veldig fornøyd. Vi hadde det relativt "stille" rundt oss, og det var greit siden vi kunne sove etter festningen.

Mine favoritter var:

 

Dillinger Escape Plan. Mosh piten var fet.

Enter Shikari

Sharon Jones & The Dap-Kings, for en energi!

Neil Young - Rakk bare det siste pga Dillinger

Mogwai

Endret av thrice
Lenke til kommentar
En kjempetrivelig festival, folkens! Jeg bodde på P, og er egentlig veldig fornøyd. Vi hadde det relativt "stille" rundt oss, og det var greit siden vi kunne sove etter festningen.

Om du ikke får sove etter festingen, har du ikke festa hardt nok. Den ene dagen sovna jeg 3 ganger på vei fra partyteltet til teltet mitt.

Dillinger Escape Plan. Mosh piten var fet.

Enig der. Var i moshen selv. Var helt sinnsykt!

Lenke til kommentar

Hehe, takk for en strålende festival:D

 

Mine venner og jeg bodde på E,(47 tror jeg) Vi var relativt heldige med naboene og hadde det døds kult! De fleste av de jeg dro med var der for første gang og fikk så å si bakover sveis :p

 

Var uheldigvis en gruppe insane irriterende jenter på ganske samme alder som oss ved siden av oss, 18/19. Skal ikke gå for mye innpå det, men høffligheten var ikke på plass kan du si. (ihvertfall ikke etter det jeg vil kalle Roskilde standarer)

 

Hører en del bodde på P? Husker vi spøkte mye om hvor loka borte enkelte hadde vært og rota seg helt bort på P! Det ble et adjektiv for "langt LAngT unna" :)

Lenke til kommentar
En kjempetrivelig festival, folkens! Jeg bodde på P, og er egentlig veldig fornøyd. Vi hadde det relativt "stille" rundt oss, og det var greit siden vi kunne sove etter festningen.

W00t! Hvor på P? Vi lå også på P!

 

Jeg har blogget om Roskilde, hvis noen vil lese om hvor jævlig morsomt jeg hadde det.

 

 

Jeg så deg en gang til og med :ph34r:

Fra tårnet var det på vei mot utgangen til veien.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Hehe, takk for en strålende festival:D

 

Mine venner og jeg bodde på E,(47 tror jeg) Vi var relativt heldige med naboene og hadde det døds kult! De fleste av de jeg dro med var der for første gang og fikk så å si bakover sveis :p

 

Var uheldigvis en gruppe insane irriterende jenter på ganske samme alder som oss ved siden av oss, 18/19. Skal ikke gå for mye innpå det, men høffligheten var ikke på plass kan du si. (ihvertfall ikke etter det jeg vil kalle Roskilde standarer)

 

Hører en del bodde på P? Husker vi spøkte mye om hvor loka borte enkelte hadde vært og rota seg helt bort på P! Det ble et adjektiv for "langt LAngT unna" :)

 

 

Hehe.. Bodde på E,53... Så da bodde dere rett bortenfor oss.. Synes E campen var utrolig rolig, selv om de danske naboene våre plutselig startet å brøle helt random når som helst på døgnet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...