Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, takk for en strålende festival:D

 

Mine venner og jeg bodde på E,(47 tror jeg) Vi var relativt heldige med naboene og hadde det døds kult! De fleste av de jeg dro med var der for første gang og fikk så å si bakover sveis :p

 

Var uheldigvis en gruppe insane irriterende jenter på ganske samme alder som oss ved siden av oss, 18/19. Skal ikke gå for mye innpå det, men høffligheten var ikke på plass kan du si. (ihvertfall ikke etter det jeg vil kalle Roskilde standarer)

 

Hører en del bodde på P? Husker vi spøkte mye om hvor loka borte enkelte hadde vært og rota seg helt bort på P! Det ble et adjektiv for "langt LAngT unna" :)

 

 

Hehe.. Bodde på E,53... Så da bodde dere rett bortenfor oss.. Synes E campen var utrolig rolig, selv om de danske naboene våre plutselig startet å brøle helt random når som helst på døgnet :p

 

 

ja hehe Hvis du var i nærheten antar jeg at du hørte den sinnsykt irriterende alarm tingen som gikk flere ganger i døgnet... Vet ikke helt hva det var, kanskje noe som ligner en megafon? Hvis du var i nærheten vet du ihvertfall hva jeg prater om;]

Lenke til kommentar
Sant nok, men vi hadde kjølebag i campen!

 

En dritt stjal mobilen min. Mista dere noe?

Også mista jeg de dødsfete solbrillene jeg kjøpte i statene. Sadface.

En eller annen stygg person stjal den nye jakka mi, sekken min og CD'ene jeg hadde kjøpt siste kvelden. Det ble stjålet fra teltet mens jeg SOV. :thumbdown: Samlet verdi var vel kansje rundt 2500kr. Synd jeg ikke våkna. :evil:

Lenke til kommentar

Ikke noe av mitt. Nice. : D

 

 

Kroppen min er forsatt litt rar etter å ha løpt rundt hele siste natta, for så å sette seg i en buss. Jeg anbefaler å være full siste morgenen. Da går busskøen kjappere. Jeg husker ikke at jeg stod opp. : D

 

Edit: Oh, and btw: Do it again.

Endret av :--{D
Lenke til kommentar
Hehe, takk for en strålende festival:D

 

Mine venner og jeg bodde på E,(47 tror jeg) Vi var relativt heldige med naboene og hadde det døds kult! De fleste av de jeg dro med var der for første gang og fikk så å si bakover sveis :p

 

Var uheldigvis en gruppe insane irriterende jenter på ganske samme alder som oss ved siden av oss, 18/19. Skal ikke gå for mye innpå det, men høffligheten var ikke på plass kan du si. (ihvertfall ikke etter det jeg vil kalle Roskilde standarer)

 

Hører en del bodde på P? Husker vi spøkte mye om hvor loka borte enkelte hadde vært og rota seg helt bort på P! Det ble et adjektiv for "langt LAngT unna" :)

 

 

Hehe.. Bodde på E,53... Så da bodde dere rett bortenfor oss.. Synes E campen var utrolig rolig, selv om de danske naboene våre plutselig startet å brøle helt random når som helst på døgnet :p

 

 

ja hehe Hvis du var i nærheten antar jeg at du hørte den sinnsykt irriterende alarm tingen som gikk flere ganger i døgnet... Vet ikke helt hva det var, kanskje noe som ligner en megafon? Hvis du var i nærheten vet du ihvertfall hva jeg prater om;]

 

 

 

Husker den "flyalarmen"... Den skulle visstnok varsle om at nå kunne alle komme å få smake litt på de "sterkere sakene"

Lenke til kommentar

jeg hadde ingenting som kunne bli stjelt, norwegian rota bort bagasjen min, så jeg kom dit med 0 ting og har enda ikke fått den tilbake. var med dama som heldigvis hadde pakka med seg mer enn nok til både meg og hu :thumbup: og busskøa siste dagen? den var jo dritlang, men den lange køa hadde ikke fått med seg at det var 2 køer, så det var en minikø på den andre bussen. sto i kø kanskje 5minutter.

Lenke til kommentar
Ikke noe av mitt. Nice. : D

 

 

Kroppen min er forsatt litt rar etter å ha løpt rundt hele siste natta, for så å sette seg i en buss. Jeg anbefaler å være full siste morgenen. Da går busskøen kjappere. Jeg husker ikke at jeg stod opp. : D

 

Edit: Oh, and btw: Do it again.

JEg unngikk tegningene galant!

 

Å herregud, ja. Du var ikke full, du var dritings.

Lenke til kommentar

Så altså..roskilde er ingenting for en som ikke liker å feste hardcore 24/7 og bare vil se noen fete konserter?

Er denne festinga så fordømt viktig del av festivalen? For å komme hjem og fortelle hverandre "å herreguuuuuuuud du var sååååååååå dritings assa, men jeg var meeeeeeeeeere dritings enn deg".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Så altså..roskilde er ingenting for en som ikke liker å feste hardcore 24/7 og bare vil se noen fete konserter?

Er denne festinga så fordømt viktig del av festivalen? For å komme hjem og fortelle hverandre "å herreguuuuuuuud du var sååååååååå dritings assa, men jeg var meeeeeeeeeere dritings enn deg".

Den er det hvertfall for meg. Men det finnes camper som ligger et stykke unna, hvor det er dødt som i en grav. Vil du bare se konsertene og ikke ha med den sosiale festingen kan du alltids rigge deg opp der. Men aldri i verden om jeg hadde droppa rølpinga. =D

 

Og man trenger jo ikke drikke seg helt borte for å ha det morro. Var faktisk en kveld jeg bare drakk 3 øl! (Var ikke den mest morsomme kvelden, men pytt.)

Endret av Penis Trygve
Lenke til kommentar
Hehe, takk for en strålende festival:D

 

Mine venner og jeg bodde på E,(47 tror jeg) Vi var relativt heldige med naboene og hadde det døds kult! De fleste av de jeg dro med var der for første gang og fikk så å si bakover sveis :p

 

Var uheldigvis en gruppe insane irriterende jenter på ganske samme alder som oss ved siden av oss, 18/19. Skal ikke gå for mye innpå det, men høffligheten var ikke på plass kan du si. (ihvertfall ikke etter det jeg vil kalle Roskilde standarer)

 

Hører en del bodde på P? Husker vi spøkte mye om hvor loka borte enkelte hadde vært og rota seg helt bort på P! Det ble et adjektiv for "langt LAngT unna" :)

 

 

Hehe.. Bodde på E,53... Så da bodde dere rett bortenfor oss.. Synes E campen var utrolig rolig, selv om de danske naboene våre plutselig startet å brøle helt random når som helst på døgnet :p

 

 

ja hehe Hvis du var i nærheten antar jeg at du hørte den sinnsykt irriterende alarm tingen som gikk flere ganger i døgnet... Vet ikke helt hva det var, kanskje noe som ligner en megafon? Hvis du var i nærheten vet du ihvertfall hva jeg prater om;]

 

 

 

Husker den "flyalarmen"... Den skulle visstnok varsle om at nå kunne alle komme å få smake litt på de "sterkere sakene"

 

 

Ja sant det :p De folka der dampa mer enn ... mer enn det som kan være bra for dem, hehe. Lyden var dog X irriterende:P

Lenke til kommentar
Så altså..roskilde er ingenting for en som ikke liker å feste hardcore 24/7 og bare vil se noen fete konserter?

Er denne festinga så fordømt viktig del av festivalen? For å komme hjem og fortelle hverandre "å herreguuuuuuuud du var sååååååååå dritings assa, men jeg var meeeeeeeeeere dritings enn deg".

 

liker du ikke at folk har det gøy? :ph34r:

Lenke til kommentar
Så altså..roskilde er ingenting for en som ikke liker å feste hardcore 24/7 og bare vil se noen fete konserter?

Er denne festinga så fordømt viktig del av festivalen? For å komme hjem og fortelle hverandre "å herreguuuuuuuud du var sååååååååå dritings assa, men jeg var meeeeeeeeeere dritings enn deg".

 

 

...og hvor kom det fra?

 

Ja det er gøy, men ingen har sagt at Roskilde ikke er for andre.

Lenke til kommentar
Så altså..roskilde er ingenting for en som ikke liker å feste hardcore 24/7 og bare vil se noen fete konserter?

Er denne festinga så fordømt viktig del av festivalen? For å komme hjem og fortelle hverandre "å herreguuuuuuuud du var sååååååååå dritings assa, men jeg var meeeeeeeeeere dritings enn deg".

Er dessverre blitt sånn at Roskilde fungerer som et junior NM i å huske minst mulig... Ser du noen som slåss eller ligger bevistløse på bakken (eller blir kvestet av tog for den saks skyld) kan du banne på at det er en nordmann/nordmenn..

Men det er heldigvis andre nasjoner enn Norge representert der, så det er helt uproblematisk å dra på Roskilde for å feste "normalt", se masse konserter og kose seg...

Endret av Tommy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...