Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver fortsatt å stusser på om jeg skal se filmen neste uke, eller vente til de sender den på TV2. Har alltid fulgt serien på TV2, da jeg elsker å diskutere serien med andre venner som også ser den der. Når jeg har klart å vente så lenge (har sett gjennom sesongene samtlige ganger i mellomtiden da, inkludert et 18 timers sesong 4-maraton :D), så skal jeg vel klare å vente litt til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er akkurat det som frister meg og :p Har det perfekte oppsettet til HD-titting, men vil jeg virkelig spolere min 24 tradisjon med å se på TV2?!

Får se om jeg klarer å stå imot på mandag..

Skrevet
Og man vet jo aldri. Kan blir flere, om denne "nye starten" som 24 skal få nå i sesong 7 blir en suksess.

På en måte så håper jeg det, for jeg digger 24 så sykt, men på en annen side tror jeg det er fornuftig å gi seg på topp og at det ikke blir bare den verste melkekua og dårligere og dårligere.

Skrevet
Det her blir den første sesongen etter den som avsluttet med Jack som ikke kunne snakke med Audrey i frykt for å ødelegge livet hennes enda mer?

Yep! :thumbup:

Skrevet

Hørte rykter om at de første 17 minuttene av første episode har lekket ut på internett elns. Det viste seg at det ikke bare var rykter. ;)

So far, so good. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...