DoktorBacon Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Selv håper jeg først og fremst sesong 7 blir bra etter svake sesong 6. Det blir nok ingen sesong 8 engang hvis de ikke leverer varene nå. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Selv håper jeg først og fremst sesong 7 blir bra etter svake sesong 6. Det blir nok ingen sesong 8 engang hvis de ikke leverer varene nå. Kiefer har jo skrevet kontrakt om å spille inn sesong 8 også, så jeg tenker at den kommer uansett. Men er helt enig med deg, sesong 7 må heve kvaliteten betraktelig etter sesong 6. Og jeg har virkelig troen på at det kommer til å skje også Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har også høye forventninger, og en av grunnene er at de har hatt veldig lang tid på å skrive sesongen pga. streiken. Men kontrakten til Kiefer er vel irrelevant så lenge det ikke blir høye seertall, noe jeg mener å huske fallt betraktelig under sesong 6. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Må si jeg også håper og tror at sesong 7 blir langt bedre enn den forrige. Gleder meg masse til den som kommer 23.nov.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Må si jeg også håper og tror at sesong 7 blir langt bedre enn den forrige. Gleder meg masse til den som kommer 23.nov.. enig, men du sier en ting feil. sesong 7 begynner i januar, andre uken eller noe. og det har 24 alltid gjort (januar). november blir det å se en liten "to episode film" av det som skjer mellom sesong 6 og sesong 7 i Afrika eller noe. men blir spennende uansett Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Må si jeg også håper og tror at sesong 7 blir langt bedre enn den forrige. Gleder meg masse til den som kommer 23.nov.. enig, men du sier en ting feil. sesong 7 begynner i januar, andre uken eller noe. og det har 24 alltid gjort (januar). november blir det å se en liten "to episode film" av det som skjer mellom sesong 6 og sesong 7 i Afrika eller noe. men blir spennende uansett Ja veit det, bare formulerte meg litt dårlig, men takk anyways.. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ny(?) trailer for sesong 7.. Gleder meg! Endret 30. oktober 2008 av tomsleik Lenke til kommentar
LaViva Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Gleder meg litt! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Er gammelt da Men fy faen, jeg gleder meg som et helvete. Er jo den 24: Redemption 2 timers episode 23. November eller noe og! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 FY faen, 24 er soon back. Det er så deilig, den beste serien som jeg har sett faktiskt utenom Birger Bie Sikkerhetstips. Denne serien er elsk, og med filmen. Kan dette bli bedre? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Btw, syns det er jævlig synd at CTU ikke er med lenger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Ja syns det er litt synd jeg og. Men kan jo være positivt, vi får vente () og se! Er btw min absolutt favorittserie gjennom årene og til og med i dag når det har vært 2 år uten nye episoder. Ingenting slår spenningen jeg får av 24. På et annet nivå enn Prison Break og resten for min del Jack Bauer Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Traileren er ikke gammel. Den har en del materiale vi har sett før, men også masse nytt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Har sett på 24 siden det ble startet. Sykt jeg elsker den der serien. Gleder meg noe jævlig til filmen som kommer i November og når det virkelig starter i Januar. Har riktignok "trøste" serier som Prison Break og henge meg fast til, men let's face it. Det er ikke 24 Jeg tror vi har noe stort i vente i sesong 7. leif Endret 4. november 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Amen for det Jefecito Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Gleder meg! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 That's right Jefecito. Prison Break er bare "trøste" serie, the real shit is 24! Først i November blir det drit deilig, MEN når Januar kommer; action! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Amen for det Jefecito Amén her også! 24 er bare rett og slett best Lenke til kommentar
LaViva Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Ikke mange dagene til Redemption kommer Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Om en uke er den jo sett ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå