Gå til innhold

Spill utgivelser i november - hva ser du fram til?


Anbefalte innlegg

I neste måned (november) kommer det mye, mye bra. :cool:

 

Med det kan jeg nevne:

 

Crysis

Unreal Tournament 3

Call of Duty 4

Assasins creed

Haze

Uncharted: Drakes fortune

Gears of war (pc)

Timeshift

 

med mer...

 

November er da altså den ultimate måneden for spillutgivelser av gode spill, og dette er noe som kan gjøre en hver gamer blakk, både pågrunn av oppgradering av hardware, og hvis man skal ha mange av spillene.

Derfor er det ikke alle som har råd til så mye på en gang, selv om de har lyst til å få med seg det meste.

Så derfor lurer jeg på, hvilke tre spill ser du mest frem til som blir utgitt i neste måned?

Ranger dem etter høyest og begrunn hver av dem.

 

Her er min liste:

 

1. Crysis :dribble:

 

Begrunnelse: Crysis er et spill som jeg har fulgt helt siden det ble annonsert. Med sin banebrytende grafikk og fysikkmotor, det uberkule gameplayet og en god historie tror jeg dette spillet blir årets spill, eller jeg vet det blir det!

Jeg kan ikke vente til jeg får spille dette, dessverre gjør dette at jeg må oppgradere PC-en hvis jeg vil ha den ultimate opplevelsen, og ja takk, det vil jeg!

 

2. Unreal Tournament 3 :cool:

 

Begrunnelse: Jeg synes Unreal Tournament er et dritkult online spill med et kjempe kult gameplay og en nydelig grafikk. Jeg har egentlig tenkt å kjøpe det til ps3 men siden det bble utsatt vet jeg ikke om jeg klarer å vente! :p

 

3. Uncharted: Drakes fortune :)

 

Begrunnelse: Det siste valget ble vanskelig. Når det er så mye bra å velge i mellom er det vanskelig å bestemme seg for et. Valget stod mellom Uncharted, Call of duty 4, Gears of war og assasins creed. Jeg valgte Uncharted fordi jeg synes det ser fett ut, kul historie og nydelig grafikk, sammen med et kult gameplay. Like i hælene ligger dog Call of duty 4 som ser veldig kult ut (hadde det bare kunne vært delt 3 plass! :p)

Endret av engjac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ser fram til:

 

Call of Duty 4: Har alltid elsket CoD og ser fram til det nye spillet, spesielt pga. den moderne settingen og det (helt sikkert) fengende gameplayet.

 

Crysis: Trenger vel ikkje å begrunne noe som helst. Let the graphics do the talking.

 

Gears of War PC: Rundet xb360-versjonen, men siden PC-versjonen har en time lenger single player, så.....

Lenke til kommentar
Eg ser fram til:Call of Duty 4: Har alltid elsket CoD og ser fram til det nye spillet, spesielt pga. den moderne settingen og det (helt sikkert) fengende gameplayet.Crysis: Trenger vel ikkje å begrunne noe som helst. Let the graphics do the talking.Gears of War PC: Rundet xb360-versjonen, men siden PC-versjonen har en time lenger single player, så.....
har ikke 360 så har aldri fått prøvd gears of war (men dæven det ser kult ut! :p)Stili at man kan sloss med den Brumaken (hvis det var det den het:P)
Burde ikke denne være i Generelt om spill?
jo d tror jeg....Hvordan flytter jeg post?
Lenke til kommentar

COD4 til X360. Prøvde betaen, og det eide. Nuff said.

Crysis. Vel, trenger jeg egentlig si så mye? Ser skambra ut, og jeg likte FarCry ganske godt, så det blir nok et greit fps for min del.

Assassin's Creed til X360. De fleste av dere har vel sett noen videoer av dette. Ser utrolig fett ut dette og. Og ifølge de siste previews'ene jeg har lest hos bl.a. VG kommer nok dette til å bli en bra opplevelse.

Mass Effect. til X360. Ser helt utrolig fett ut, en kombinasjon av third person shooter og rpg. Med rundt 200 forskjellige planeter, romstasjoner og måner du kan besøke som du vil i skipet ditt The Normandy. Et skikkelig Next Gen Sci Fi RPG/TPS. Blir garantert elsk.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Ratchet and Clank: Tools of Destruction.

Savner de to her heltene. Og humoren er på topp.

Og grafikkhoren som jeg er, så blir det denne gang enda bedre enn noen gang før.

 

SOCOM: Confrontation.

Savner Socom-feelingen fra Playstation.

Socom var mitt første spill som taktisk FPS militærspil til PS2.

Jeg hadde det dritfett når vi spilte online.

Etter noen år med Rainbow Six, GRAW og andre, så skal det bli herlig å være med SOCOM igjen.

 

Army of Two

Den beste Co-op tiden jeg noen gang har hatt, var faktisk HALO 1, på én konsol og split screen. Jeg og en kamerat spilte det fra ende til annen.

Nå, siden vi bor i hvert vårt land, så ser jeg fram til å joine hverandre i Army of Two da jeg liker plottet.

Lenke til kommentar

Clive Barker's Jericho og Hellgate, i all hovedsak.

Clive Barker sine fantastisk absurde storylines og festlige gore-horror slått sammen med noen konsepter som tilsammen minner mistenkelig om et friskt pust inn i FPS-sjangeren. Demoen imponerte i alle fall, jeg håper fullversjonen svarer til forventningene.

 

HGL har jeg fulgt siden det ble annonsert, og var med i alphatestingen fra byrjan av. La det fra meg da de begynte å introduserte de virkelig store innholdsoppdateringene - jeg vil ha nye ting å oppdage også i retail. Etter fadeser som Loki trenger jeg et nytt masseslakt-spill som tar opp arven etter Diablo, og HGL leverer varene.

 

Assassin's Creed og CoD4 er også interessante titler, men siden jeg ikke har X360 eller PS3 og samtidig ikke er helt sikker på om jeg vil spille Assassin's Creed på PC, avventer jeg. CoD4 er nok et sikkert kjøp for PC, mest fordi det begynner å bli en stund siden jeg sist var i (den virtuelle) krigen. :p

Lenke til kommentar

bare så det er klart for dere som undret på om det bare var pc spill d var snakk om, denne tråden er ikke bare om pc utgivelsene i november, men også andre som ps3 og xbox 360, jeg gjorde en feil, jeg skulle ha postet dette i generelt om spill. :)

Endret av engjac
Lenke til kommentar

Ser frem til:

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - Har ikke fått spilt de tidligere spillene i serien så mye, men jeg likte demoen godt, og konseptet er veldig kult.

 

Haze - Ser ut til å bli et bra FPS med akkurat nok særtrekk til at det er verd å spille.

 

Half Life 2: Orange Box - Portal høres veldig spennende ut, og jeg gleder meg til å spille igjennom HL2 igjen på PS3en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...