Gå til innhold

Spill utgivelser i november - hva ser du fram til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Call of Duty 4: Jeg har likt alle Call Of Duty spillene utenom dem med undernavn som big red one osv..... Alle spillene er konge i singleplayeren. Multiplayeren har jeg aldri brydd meg noe særligt om, siden ingen av vennene mine har konsoll fordi dem sier konsoll suger til alt og att PC er det ultimate og det synes ikke jeg :tease:

 

Super Mario Galaxy: Ser helt vanvittigt bra ut, har elsket mario siden det første spillet kom ut :love:

Fargene og alt sitter som ett skudd. Får skikkelig spillglede når jeg ser filmer noe jeg ikke burde gjør.

 

Ratchet And Clank ToD: Har likt alle spillene i den serien, grafikken er sykt nærmer seg snart en PIXARfilm spør du meg. Heftigt plattformspill som jeg gleder meg stort til

 

Assassins Creed: Etter en del previews så viser spillet sine store sider. Grafikken er imponerende og gameplayet ser tøft ut.

 

Mass Effect: Dette må jo bli en slager, heftig grafikk og gameplayet ser jo helt konge ut.

Elsker lange spill og du kan gjøre sidequests eller bare utforske for deg selv.

Lenke til kommentar

Må dessverre utsette november til desember, alle eksamenene er i slutten av november. Men i desember (november) blir det definitivt både Mass Effect og Call of Duty 4. Mass Effect er det spillet jeg har sett mest frem til i år, en selvskreven kandidat til årets RPG og kanskje også årets 360 spill. CoD 4 ser rett og slett bare kult ut, digger at man kan skreddersy klasser med "Perks" systemet.

Lenke til kommentar
Assassins Creed, som jeg gleder meg mest til, er utsatt til januar '08. Bare så det er sagt...

 

Ellers ser jeg også veldig frem til CoD4. Prøvde demoen, og kan ikke si annet enn at jeg ble utrolig imponert!

 

 

 

Har du en kilde som støtter opp om at Assassins Creed er utsatt??Nå venter jeg spent, for blir veldig skuffa dersom det er utsatt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...