Gå til innhold

Half Life 2 Episode 2 er KONGE :) Inneholder Spoilere !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere vil se gordon freeman i Half life 1 så må du spille Blue shift :) på slutten ser du gordon freeman når han blir fanget av de soldatene når de sier

Soldat: Lets kill him now" og noe mer

Skrevet

Dette spillet var jo bare helt utrolig herlig! Det er kun en eneste liten ting jeg vil sette fingeren på:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er at vi ikke får se noe til Barney, ingen krise at han ikke er der, men hadde vært flott med ett aldri så lite "takk for sist".

Andre som fyrte av mot alienkompisen din da du klatret opp stigen fra det enorme fallet? There is no pit without a Freeman climbing up from it *PANPANG* og der føk 2 hagleskudd rett i trynet på han :wee:

Skrevet
Bruk øynene dine ;) Den plata som står oppreist dytter du ned, så kaster du en granat under før du stiller deg oppå plata, så blir du skutt opp :)

Takk! Har prøvd å kaste en granat under, men ikke mens jeg sto på :p

Skrevet

Jeg skjønte det, men er vel kanskje noen som kikker innom her som ikke har fiksa det enda, står heller ingenting om spoiler-varsel i første post.

Syntes det er kult når hun snakker om/til deg jeg... :p

Hvis ikke du tar ut den greia derfra sier hun "Well I guess that thing wasn`t worth it."

Det som er så fett med HL, små ting hele tida som gjør det så underholdende å spille... :D

Skrevet (endret)
Dette spillet var jo bare helt utrolig herlig! Det er kun en eneste liten ting jeg vil sette fingeren på:
Det er at vi ikke får se noe til Barney, ingen krise at han ikke er der, men hadde vært flott med ett aldri så lite "takk for sist".

Andre som fyrte av mot alienkompisen din da du klatret opp stigen fra det enorme fallet? There is no pit without a Freeman climbing up from it *PANPANG* og der føk 2 hagleskudd rett i trynet på han :wee:

Hvilket enormt fall?

Edit: Noen som forresten hørte samtalen med har kisen som påstod at han hadde drept hunters eller hva nå enn var i city 17 med bare henda, herregud som jeg lo :!:

Endret av Mr. Fiskum
Skrevet (endret)

Hvilket enormt fall?

Når du sitter i den vogna i gruva, og hvis du ikke hopper ut faller du 50 meter ned i en sjakt fylt med vann :p

Endret av Kontorstol
Skrevet

Når du går opp stigen stikker Virtigaunts-en hodet rett i trynet på deg når du når toppen. Mulig du ikke ser det om du har blikket rettet mot stigen.

Skrevet
Jeg skjønte det, men er vel kanskje noen som kikker innom her som ikke har fiksa det enda, står heller ingenting om spoiler-varsel i første post.

Har endra tittelen nå....

Bare det at tråden har vokst litt :p

Skrevet

Hehe... ;)

Jeg skvatt forresten. Veldig kul scene.

Også i Episode One når Dog kaster deg over i bilen... Hehe fet ride... :wee:

Bigg phun!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...