Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for å klage eller noe men...

det går ikke ann å skrive innlegg i Hardware dynamisk skinnet,

jeg får heller ikke lest spoilere...

Skrevet (endret)

det var en glede :D

EDIT : funket fint og poste med det da

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tit tit

EDIT2 spoiler = minus :/

Endret av Mato
Skrevet

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Jeg får skrivi i spoiler

Og alt ser jo helt monga ut i HW.no Dynamisk :ermm:

Kan være at de bare viser oss at det ikke er ferdig enda, og vil ha oss til og holde kjeft? :p

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
Nå har hardware dynamisk endelig kommet tilbake :)

Det tok sin tid, men da var det endelig tilbake :)

Jada! Endelig! Etter lang tid med venting, har jeg fått en julegave på forskudd. :D

Skrevet

jeg får heller ikke åpna spoiler tagger med dynamisk aktivert, samt at det er en liten visuel bugg helt ute til høyre side, satt ring rundt for å spare masse tungvinn forklaring.

post-22769-1196807731_thumb.jpg

Skrevet
Kan være at de bare viser oss at det ikke er ferdig enda, og vil ha oss til og holde kjeft? :p

Jupp, det kan nok godt hende.

Og siden de må slippe en uferdig versjon, så medfører det bare mye ekstraarbeid.

Det er akkurat samme grunnen til en rekke elendige spill og programvare som har blitt sluppet alt for tidlig.

For en verden vi lever i. :(

Skrevet (endret)

Hvis man bare kunne fått inn sidemenyen (til venstre i de fleste skins) i IP.Board Pro, så hadde dette blitt perfekt.

Kan det gjøres?

Endret av MiSP
Skrevet
Hvis man bare kunne fått inn sidemenyen (til venstre i de fleste skins) i IP.Board Pro, så hadde dette blitt perfekt.

Kan det gjøres?

nooes :O da mister vi jo masse bredde

Skrevet

Er det ikke mulig å få byttet plassen til "Siste 24 timer" og "Ubesvarte tråder".

Er så lei av å greie å trykke på "ubesvarte tråder" når jeg vil se tråder andre har svart i. :p

Skrevet
Er det ikke mulig å få byttet plassen til "Siste 24 timer" og "Ubesvarte tråder".

Er så lei av å greie å trykke på "ubesvarte tråder" når jeg vil se tråder andre har svart i. :p

Det blir vel en vanesak etter hvert.

Skrevet (endret)

Ja, for all del, ikke bytt på de knappene.

Funker helt fint slik som det er nå.

Huske ikke hvordan det var før den nye versjonen kom. :p

(hw-skin)

Endret av Steina
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Kan det gjøres?

nooes :O da mister vi jo masse bredde

Da får de isåfall legge inn et duplikat, jeg er nå forelsket i IP.Board Pro og bredheten, og jeg er ikke spesielt glad i sidemenyen på de andre skina som bare "er der" uten å tilby noen funksjonalitet som du ikke kan få på menylinja over i IP.B Pro ;)

Skrevet
Det er jo ekstremt ubehagelig å lese når linjene blir for lange uansett...

Ja, dette er jeg faktisk enig i. Det er en av ulempene med å kjøre 1600x1200...

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Smaken er som baken, derfor bør det være en mulighet for begge. Jatakk, begge deler! :)

• Opprett ny...