Gå til innhold

Vedlikehold i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
informasjonen om brukeren i hw dynamisk kan godt stå som den står for min del også, synes det er moro å se hvor folk er fra og medlemsnr og dato

Gruppe er unødvendig, ettersom det blir omtrent det samme som tittelen som står rett over. Medlemsnummer er jeg vel heller ikke så interessert i, og hvis jeg skulle være det, er det bare å sjekke tallene i profiladressa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Medlemsnummeret synes jeg er unødvendig, men er jo tross alt en del av personligheten til den aktuelle brukeren. Mellomrommet mellom "Bruker" og "Gruppe" er alt for stort, mener jeg.

Lenke til kommentar

Av og til sitter jeg et par meter fra 24" skjermen i stua. Da pleier jeg å forstørre siden i IE.. til 125% eller 150%. Men inne på forumet blir da siden sentrert på skjermen! selv om ikke det finnes en dritt på høyre side (bare rutefelt..). Siden bør heller venstrejusteres, slik som de andre sidene i Hardware.no

 

(Ved senterjustering forsvinner mye på venstre side av skjermen..)

 

:roll:

Lenke til kommentar
Seier ikkje meir ...

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

post-125541-1198466632_thumb.jpg

Var det et hint om at Fra-linja bør fjernes, eller et hint om at jeg burde korte ned beskrivelsen min litt? :hmm:

 

:roll:

Nei, det var berre det at ruta der avataren o.l. er i, er litt breiare på deg enn alle andre. :p

 

Kanskje litt dårleg teikning ...

Lenke til kommentar
Var det et hint om at Fra-linja bør fjernes, eller et hint om at jeg burde korte ned beskrivelsen min litt? :hmm:

 

:roll:

Nei, det var berre det at ruta der avataren o.l. er i, er litt breiare på deg enn alle andre. :p

Nettopp, og det er på grunn av Fra-linja. ;)

 

det er fordi han har unødvedig mye info om hvor han bor/er fra. dersom han skriver bare skedsmo så blir den normal igjen.

OK da, bedre nå? :tease:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Var det et hint om at Fra-linja bør fjernes, eller et hint om at jeg burde korte ned beskrivelsen min litt? :hmm:

 

:roll:

Nei, det var berre det at ruta der avataren o.l. er i, er litt breiare på deg enn alle andre. :p

Nettopp, og det er på grunn av Fra-linja. ;)

Ja, og fordi det ikkje var mellomrom. Har sett andre der Fra-linja bruker to linjer fordi det er for langt. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen som klager på kapasiteten på forumet? Er det bare jeg som har det problemet? Har spurt om det tidligere også, men da fikk jeg bare beskjed om å skifte nettleser til Opera... Akkurat som om det skulle hjelpe... Jeg bruker nå Opera, men jeg får stadig beskjed om at forumet er for overbelastet, eller slik som nå fikk jeg denne meldingen:

 

post-90344-1198704634_thumb.jpg

 

Fryktelig irriterende er dette når man holder på å svare i en post.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som klager på kapasiteten på forumet? Er det bare jeg som har det problemet? Har spurt om det tidligere også, men da fikk jeg bare beskjed om å skifte nettleser til Opera... Akkurat som om det skulle hjelpe... Jeg bruker nå Opera, men jeg får stadig beskjed om at forumet er for overbelastet, eller slik som nå fikk jeg denne meldingen:

 

post-90344-1198704634_thumb.jpg

 

Fryktelig irriterende er dette når man holder på å svare i en post.

Har også opplevd litt av dette. Har ikke tenkt så mye over det, men klart det er irriterende. Forumet burde ha kapasitet nok til at dette ikke hender.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som klager på kapasiteten på forumet? Er det bare jeg som har det problemet? Har spurt om det tidligere også, men da fikk jeg bare beskjed om å skifte nettleser til Opera... Akkurat som om det skulle hjelpe... Jeg bruker nå Opera, men jeg får stadig beskjed om at forumet er for overbelastet, eller slik som nå fikk jeg denne meldingen:

 

post-90344-1198704634_thumb.jpg

 

Fryktelig irriterende er dette når man holder på å svare i en post.

Har også opplevd litt av dette. Har ikke tenkt så mye over det, men klart det er irriterende. Forumet burde ha kapasitet nok til at dette ikke hender.

Du er ikke den eneste som opplever det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...