Gå til innhold

Vedlikehold i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg er forstatt ikke helt fornøyd med Mine innlegg. Man bør kunne velge Tidsperiode: Fra starten, det finnes tråder man ikke har svart i på 24 måneder som man kanskje fortsatt vil følge med på. Dessuten, under Administrer får jeg opp hele 18 tråder jeg kan ignorere! Om jeg setter tidsperioden til 24 måneder får jeg opp 9 sider med 30 innlegg per side, jeg vil ha muligheten til å ignorere samtlige av disse under Administrer.

 

Så en liten oppsummering: Man bør kunne hente ut alle tråder man har deltatt i siden man registrerte seg, og man bør også kunne ignorere tråder man har deltatt i siden man registrerte seg. Jeg kan ikke se noen grunn til at dette ikke skal være mulig.

 

For å gi et lite eksempel: Denne tråden ble startet i 2004, jeg har kun ett innlegg i tråden, og jeg har ikke mulighet til å ignorere tråden (for å bli kvitt den må jeg sette tidsperioden til et lavere nummer, men da går jeg glipp av andre tråder.)

 

Mja…

Det hadde vært utrolig mye bedre om noen i styret faktisk hadde bekreftet at tilbakemeldingene er mottatt (og om det eventuelt vil bli gjort noe med), travelt kan dere vel ikke ha det? Særdeles lite vits i å ha et tilbakemeldingsforum dersom ingenting skjer.

Lenke til kommentar
Det hadde vært utrolig mye bedre om noen i styret faktisk hadde bekreftet at tilbakemeldingene er mottatt (og om det eventuelt vil bli gjort noe med), travelt kan dere vel ikke ha det? Særdeles lite vits i å ha et tilbakemeldingsforum dersom ingenting skjer.

Har begynt å tro at ingen av de i styret leser tråden lenger. Men det kan godt være de gjør det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
det med valgfri tidsperiode funker nå for meg, i alle fall i hw dynamisk ny skinnet

Jeg tror du skal lese innlegget mitt en gang til, jeg sier ikke at det ikke funker, jeg sier bare at det er et stort forbedringspotensial.

 

Har begynt å tro at ingen av de i styret leser tråden lenger. Men det kan godt være de gjør det. :)

Det virker hvertfall ikke som om noen gjør det :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...