Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Og da var bokklubben bare et fjernt minne ;)

Si ikke det. "Stesøstra" mi var medlem lenge, og det hjalp visst ikke å melde seg ut. De sendte bare flere bøker til henne igjen og igjen, og hun har ringt inn flere ganger og gitt de beskjed, men hjalp visst ikke det heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de fortsetter å sende bøker til meg, så lar jeg rett og slett bare vær å betale dem. Om de vil ha dem tilbake, så får de betale meg 50 kr i porto, på forhånd...

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Jeg klarer ikke å melde meg ut. Jeg kommer med til den siden hvor man melder seg ut, men da står det bare "Vi vil gjerne beholde deg some kunde ....", jeg trykker "Ja, meld meg ut", kommer til et nytt tilbud "Vi vil ...." så er det ikke noe andre valg hvor jeg kan melde meg ut?

Edit: ok, er ute nå

Endret av medlem-105082
Skrevet

Er det slik at det nøyaktig må gå 1 år før du kan melde deg ut av en klubb? Jeg har meldt meg ut av min klubb nå, selv om det enda er noen dager til jeg har vært medlem i 1 år? Hvordan fungerer engentlig dette, er de ikke så nøye på det?

Skrevet
Er det slik at det nøyaktig må gå 1 år før du kan melde deg ut av en klubb? Jeg har meldt meg ut av min klubb nå, selv om det enda er noen dager til jeg har vært medlem i 1 år? Hvordan fungerer engentlig dette, er de ikke så nøye på det?

Bindingstiden for å få velkomstgave er 1 år, og noe sier meg at de er ganske nøye på det ja. Jeg ventet til det var gått litt over et år, for å være sikker.

Skrevet

Du sa ja til å være medlem i 1 år når du medlte deg inn og fikk gavekort, om du melder deg ut før har de rett til å ta betalt for gavekortet.

Skrevet

Jeg melde meg ut av en klubb ved en feiltagelse for et par mnd siden. Et par dager etter fikk jeg en regning på 500,- :ermm:

Men det var enkelt å melde seg inn igjen å slippe å betale :)

Skrevet

Den 12. denne måneden så er jeg meldt ut av alle klubbene! :)

Litt slitsomt å holde på med avbestillinger hele tiden, men det var helt klart verdt det.

Skrevet

Det finnes ikke noe likt tilbud som det var før. Nå får man gavekort på 750kr, men man må betale porto og 125kr i ekspedisjonsgebyr. Mulig de har fikset greia med èn klubb også.

Skrevet (endret)

nei, man kan fortsatt melde seg inn i flere klubber og få flere gavekort.. men man må betale 125 kr i ekspedisjonsgebgyr.

jeg meldte meg akkurat inn i 2 nye nå.. som jeg ikke var i fra før.. fikk 2 gavekort til.. har bestilt varer nå.. så får vi vente og se :)

Endret av DarkZhade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...