Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ey,

 

Glemt å avbestille en bok, og fått drittet i posten nå.

Synes det står dårlig forklart hvordan man retunerer, men det er vel noe av pontet deres.

 

- Skal jeg forskuddsbetale det boken koster?

- Hvordan får jeg pengene tilbake? og evt. når ca?

Lenke til kommentar
Lol, i dag ringte det visst en fyr fra bokklubben her og spurte etter meg. Var søstra mi som tok tlf, så hu sa bare at jeg ikke var hjemme. :p Lurer på hva han ville. er ikke så veeldig interessert i å ha bokklubben ringende hele tida akkurat.

Jeg ble også oppringt nå i kveld. De ville tilby meg en gratis bok mot at jeg betalte porto.

 

Hmm, noen andre som sliter med å få opp Bokklubben.no? Siden er helt blank for meg i både IE og Firefox på 2 forskjellige maskiner.

Jeg sliter også med det samme til tider. Da må jeg bruke link fra en av mailene bokklubben har sendt tidligere.

Lenke til kommentar

Aller først, tilgi meg for at jeg ikke orker å bla igjennom alle sidene med poster for å se om dette allerede er diskutert i denne tråden.

 

Jeg har av og til problem med at når jeg prøver å åpne siden, så får jeg bare en blank side. Browseren er ferdig med å jobbe, og jeg kan også få opp en kildekode for nettsiden, som jeg mener viser at det er Bokklubbens nettside som jeg ser, bare at den er helt hvit. Når dette skjer prøver jeg både med Firefox og Explorer, men ingen av de får siden til å virke. Er det andre som har opplevd å ikke få opp annet enn en hvit side?

 

På grunn av dette fikk jeg ikke logget på og avbestilt en bok jeg ville avbestille for en måneds tid siden. Har forsøkt å skrive mailer til bokklubben og også sendt henvendelse via nettsiden. Sendte mail innen fristen, så jeg anser jo min avbestilling som gyldig. Men selv om jeg har bedt om bekreftelse får jeg null svar fra Bokklubben. Eneste jeg får er auto-svar hvor de informerer om at de har stor pågang og at jeg må påregne 6-8 virkedager før jeg får svar. Det har nå gått 16 virkedager siden min første henvendelse.

Lenke til kommentar

Er et pokkers herk med denne avbestillingen, det skal bli deilig å slippe det når bindingstiden utløper. Nå i ettertid er jeg ikke helt sikker på om det var verdt det tatt bryderiet i betraktning. Men ser man på verdien kontra den totale tidsbruken på avbestillinger o.l er timebetalingen uansett vært god. ;) Er medlem av en 8-10 klubber.

Lenke til kommentar

Syns ikke det har vært noe særlig bryderi i det hele tatt jeg, og angrer definitivt ikke på at jeg gjorde det. Er riktignok ikke medlem av så mange som 8-10 klubber, men likevel...det er ikke noe stress, bare å trykke på noen knapper. Absolutt verdt det med tanke på hvor mye jeg fikk dvd'er og bøker for.

Lenke til kommentar
Er et pokkers herk med denne avbestillingen, det skal bli deilig å slippe det når bindingstiden utløper. Nå i ettertid er jeg ikke helt sikker på om det var verdt det tatt bryderiet i betraktning. Men ser man på verdien kontra den totale tidsbruken på avbestillinger o.l er timebetalingen uansett vært god. ;) Er medlem av en 8-10 klubber.

ca 17 000kr for å besøke en nettside annen hver uke synes jeg er en ganske så god deal :)

Lenke til kommentar
Syns ikke det har vært noe særlig bryderi i det hele tatt jeg, og angrer definitivt ikke på at jeg gjorde det. Er riktignok ikke medlem av så mange som 8-10 klubber, men likevel...det er ikke noe stress, bare å trykke på noen knapper. Absolutt verdt det med tanke på hvor mye jeg fikk dvd'er og bøker for.

Enig.

Dessuten har det kommet opp ei bok eller to som faktisk så interessant ut \o/

Lenke til kommentar

Fikk nå en bok med regning, selv om jeg har avbestilt den.. Da selgeren ringte meg opp og ville ha meg til å bli medlem, fikk jeg vite at det var en bok pr måned en måtte avbestille. Men nå kommer det i snitt 2 pr måned. Og over en uke svar-tid på epost er altfor lenge!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Var innom bokklubben og avbestilte litt bøker nå, men samtidig så så jeg at på begge kontoene mine står "Vingetyven av Tove Nilsen" som bestilt med "Ordredato: 31. juli 2008". Hva er dette for noe tull? Får jeg ikke sjangse til å avbestille heller nå eller? Meg bekjent er 31. juli 4 dager til det.

 

Edit: Så nå at det var avbestillingsfrist 22 juli, så jeg som dreit meg ut, men synes alikevel det var litt merkelig med ordredatoen..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Var innom bokklubben og avbestilte litt bøker nå, men samtidig så så jeg at på begge kontoene mine står "Vingetyven av Tove Nilsen" som bestilt med "Ordredato: 31. juli 2008". Hva er dette for noe tull? Får jeg ikke sjangse til å avbestille heller nå eller? Meg bekjent er 31. juli 4 dager til det.

 

Edit: Så nå at det var avbestillingsfrist 22 juli, så jeg som dreit meg ut, men synes alikevel det var litt merkelig med ordredatoen..

 

Dumpet ned en bok i postkassen hos meg på fredag også!!!! HRMF :mad:

 

 

Har du ikke tatt sommeravbestilling?

Jeg har gjort det, enda fikk jeg bok!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...