Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg meldte meg inn i 2 nye klubber jeg ikke var med i, med samme konto som jeg allerede hadde 10 medlemskap. bestilte for gavekortene med en gang og alt så greit ut.

dagen etter(eller 2,husker ikke:), merket jeg at de nye medlemskapene var slettet..

 

men idag fikk jeg mail: pakken var sendt.

så ser ut som jeg får benyttet meg av tilbudet + at jeg slipper å avbestille bøker, siden de meldte meg ut :p

Lenke til kommentar
Liker ikkje helt eg får epost om nye hovedbøker i klubber eg har meldt meg ut fra. Men eg ser heldigvis ingen bøker på siden. Men eg liker det ikkje uansett.

 

 

Det har sikkert noe med at de mailene bare ligger klare i utsendingmappa dems. La det gå en ukes tid, så har sikkert det bedritne systeme til Bokklubben registrert at vi ikke skal ha mails. Jeg mottok nettopp 2 selv, men jeg har meldt meg ut av absolutt alle.

 

 

Liker ikkje helt eg får epost om nye hovedbøker i klubber eg har meldt meg ut fra. Men eg ser heldigvis ingen bøker på siden. Men eg liker det ikkje uansett.

 

Det samme gjør jeg.

 

Har sendt mailer til [email protected] om at jeg ikke vil ha de (avbestilte alle bøkene før jeg meldte meg ut), har ikke fått svar fra dem.

Lenke til kommentar
Bare å fylle inn skjemaet og sende tilbake innen 14 dager.

 

Men du må betale portoen selv. (hvis du ikke velger å betale fakturaen, for så å få returnert pengene etterpå)

 

Jeg måtte betale porto på de to første bøkene jeg glemte å avbestille (fikk brev i posten med faktura for porto noen uker etter å ha sendt inn bøkene), men hørte ikke noe fra bokklubben ang. resten av dem.

Lenke til kommentar

"Vi har registrert at du ønsker å melde deg ut av Nye Bøker.

Vi ønsker deg velkommen tilbake til bokklubben.no!

 

 

Motta nyheter på e-post med tilbud på bøker og DVD fra bokkilden.no.

Som mottaker av bokkildens nyhetsbrev får du alltid maks rabatt på bestselgere.

Ja takk! Send meg nyhetsbrev og gavekort på kr 50,-

Send meg nyhetsbrev og gavekort på kr 50,-"

 

Hva nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...