Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre som ikke får avbestilt Bisettelsen av Lars Saabye Christensen?

Jeg får heller ikke avbestilt. Tipper at det er i orden i morgen. Jeg pleier å få mail samme dag som hovedboka er klar, noe jeg ikke har fått enda denne gangen. Avbestillingsfristen er ikke før 19. august så det er ingen krise.

Lenke til kommentar

Kanskje på tide med en tilleggspoll, hehe:

 

Vil du fortsette medlemskapet ditt etter at den obligatoriske medlemstiden din er over?

 

Jeg regner med at de aller fleste her vil fortsette å være medlemmer i denne lavpris- og servicevennlige netthandelen også etter at de ikke lenger trenger, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Kanskje på tide med en tilleggspoll, hehe:

 

Vil du fortsette medlemskapet ditt etter at den obligatoriske medlemstiden din er over?

 

Jeg regner med at de aller fleste her vil fortsette å være medlemmer i denne lavpris- og servicevennlige netthandelen også etter at de ikke lenger trenger, eller tar jeg feil?

Jeg kommer til å fortsette og være medlem i en av klubbene, men melder meg ut av alle de andre når bindingstiden går ut. Det hender da at jeg kjøper meg bøker og da blir det billigere å kjøpe fra bokklubben enn fra vanlig bokhandel. Jeg er en av de som har vært fornøyd med bokklubben. Har ikke hatt noen problemer av noen slag.

Lenke til kommentar
Kanskje på tide med en tilleggspoll, hehe:

 

Vil du fortsette medlemskapet ditt etter at den obligatoriske medlemstiden din er over?

 

Jeg regner med at de aller fleste her vil fortsette å være medlemmer i denne lavpris- og servicevennlige netthandelen også etter at de ikke lenger trenger, eller tar jeg feil?

 

Denne utrolige nettsiden med rask porto, serviceinnstilte kundebehandlere som svarer etter 5 minutter, lave priser og en utrulig stabil side må jeg si pass til. Desverre.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har retur-adressen til bokklubben?

 

Hadde på ferie-avbestilling, men det låg likevel en hovedbok i postkassen når jeg kom hjem fra ferie. Og nå har jeg sett gjennom alle papirer, og prøvd å finne fram adressen på hjemmesiden uten hell. Skal det være så vanskelig å finne en retur-adresse, eller er det bare jeg som har oversett noe?

Lenke til kommentar

Er det noen her som har retur-adressen til bokklubben?

 

Hadde på ferie-avbestilling, men det låg likevel en hovedbok i postkassen når jeg kom hjem fra ferie. Og nå har jeg sett gjennom alle papirer, og prøvd å finne fram adressen på hjemmesiden uten hell. Skal det være så vanskelig å finne en retur-adresse, eller er det bare jeg som har oversett noe?

Har du sjekket papiret som fulgte med i pakken da? Husker jeg rett så var det noe slikt jeg gjorde når jeg sendte tilbake en bok jeg hadde glemt.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har retur-adressen til bokklubben?

 

Hadde på ferie-avbestilling, men det låg likevel en hovedbok i postkassen når jeg kom hjem fra ferie. Og nå har jeg sett gjennom alle papirer, og prøvd å finne fram adressen på hjemmesiden uten hell. Skal det være så vanskelig å finne en retur-adresse, eller er det bare jeg som har oversett noe?

 

I såfall burde du lynsje dem så det står etter, for hele poenget med ferieavbestillingen er jo borte når det hele tiden kommer nye bøker.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har retur-adressen til bokklubben?

 

Hadde på ferie-avbestilling, men det låg likevel en hovedbok i postkassen når jeg kom hjem fra ferie. Og nå har jeg sett gjennom alle papirer, og prøvd å finne fram adressen på hjemmesiden uten hell. Skal det være så vanskelig å finne en retur-adresse, eller er det bare jeg som har oversett noe?

 

Nederst på nettsidene deres står det: "De norske Bokklubbene. Postadresse: NO-0040 Oslo. Besøksadresse: Gullhaug torg 1, Oslo. ", så send til:

 

De norske Bokklubbene

0040 Oslo

 

Alternativt, hvis du mener at du har gjort alt rett kan du be om returslipp, så betaler Bokklubben for porto. Det tar muligens laaaaang tid før de svarer. Men jeg fikk omsider min returslipp.

Lenke til kommentar

Har sendt e-mail til bokklubben for lenge siden ang. returen og problemet med sommeravbestillingen, men har ikke fått noe svar.

 

Betalingsfrist til boken jeg fikk i posten var 07.08.08, så jeg kan vel like godt bare ta å returnere den nå som å vente på svar på den e-mailen?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...