Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Og da var bokklubben bare et fjernt minne ;)

Si ikke det. "Stesøstra" mi var medlem lenge, og det hjalp visst ikke å melde seg ut. De sendte bare flere bøker til henne igjen og igjen, og hun har ringt inn flere ganger og gitt de beskjed, men hjalp visst ikke det heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg klarer ikke å melde meg ut. Jeg kommer med til den siden hvor man melder seg ut, men da står det bare "Vi vil gjerne beholde deg some kunde ....", jeg trykker "Ja, meld meg ut", kommer til et nytt tilbud "Vi vil ...." så er det ikke noe andre valg hvor jeg kan melde meg ut?

 

Edit: ok, er ute nå

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Er det slik at det nøyaktig må gå 1 år før du kan melde deg ut av en klubb? Jeg har meldt meg ut av min klubb nå, selv om det enda er noen dager til jeg har vært medlem i 1 år? Hvordan fungerer engentlig dette, er de ikke så nøye på det?

 

Bindingstiden for å få velkomstgave er 1 år, og noe sier meg at de er ganske nøye på det ja. Jeg ventet til det var gått litt over et år, for å være sikker.

Lenke til kommentar

nei, man kan fortsatt melde seg inn i flere klubber og få flere gavekort.. men man må betale 125 kr i ekspedisjonsgebgyr.

 

jeg meldte meg akkurat inn i 2 nye nå.. som jeg ikke var i fra før.. fikk 2 gavekort til.. har bestilt varer nå.. så får vi vente og se :)

Endret av DarkZhade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...