Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble medlem søndag, men har fortsatt ikke fått noen gavekort. Om jeg ikke får dette og de skal begynne å prakke på meg bøker, så er dette utelukket! Jeg har min rett til å bryte avtalen da sant?

Ettersom de ikke holder sin del av avtalen?

 

Er du sikker på at du har blitt medlem?

 

Alle som melder seg inn i en klubb får et autosvar på mail "Velkommen som medlem..blablabla...om kort tid vil du motta velkomstgaven..blablabla"

 

Men har du fått noe informasjon etter dette?

 

Sjekk på bokklubbens "Din side". Logg inn med kundenr og postnr og se om den nyinnmeldte klubben ligger under "Medlemsskap"

 

Hvis du ikke finnner klubben her så er du ikke aktivert som medlem.

Lenke til kommentar

Tar dere vare på avbestillingskvitteringen fra hovedbøkene? Jeg har gjort det til nå og det tar ikke så lang tid, men litt stress er det jo. Kan jo være greit dersom sender meg en hovedbok som jeg har avbestilt. Da har jeg iallfall bevis.

 

På en annen side, ligger de jo under "Avbestillinger" ...

 

Bond007: Om han registrerte seg første gang og ikke har blitt medlem av noen klubb, har han heller ikke fått noe medlemsnummer å logge seg inn med. Har han fått den automatisk sendte velkomstmailen, derimot, kan han jo gjøre som du sier. :)

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Bond007: Om han registrerte seg første gang og ikke har blitt medlem av noen klubb, har han heller ikke fått noe medlemsnummer å logge seg inn med. Har han fått den automatisk sendte velkomstmailen, derimot, kan han jo gjøre som du sier. :)

 

Han bør ha fått velkomstmailen siden den går ut automatisk. Og da har han også sitt medlemsnummer i emnefeltet.

Lenke til kommentar

Da var Jaws og Delikatessen sendt ;)

 

Er det noen som har fått Amelie (11.10), Mean Streets (11.10), Eternal Sunshine of the Spotless Mind (12.10)?

 

Datoene indikerer når jeg plasserte ordren. (dag/måned)

 

Har sett Eternal Sunshine of the Spotless Mind, men Amelie og Mean Streets har jeg ikke sett. Førstnevnte (amelie) står rimelig høyt på må-se listen min så det er litt plagsomt å vente såpass lenge :hmm:

 

Er det forresten noen som har fått Fellinis 8 1/2? (bestilt den 1. November)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Ble medlem søndag, men har fortsatt ikke fått noen gavekort. Om jeg ikke får dette og de skal begynne å prakke på meg bøker, så er dette utelukket! Jeg har min rett til å bryte avtalen da sant?

Ettersom de ikke holder sin del av avtalen?

 

Kan være at brukeren din har blitt slettet. Det har skjedd med mange av mine.

Prøv å logg inn med medlemsnr ditt.

 

Håper for din skyld at det ikke går. :)

Lenke til kommentar
Ble medlem søndag, men har fortsatt ikke fått noen gavekort. Om jeg ikke får dette og de skal begynne å prakke på meg bøker, så er dette utelukket! Jeg har min rett til å bryte avtalen da sant?

Ettersom de ikke holder sin del av avtalen?

 

Er du sikker på at du har blitt medlem?

 

Alle som melder seg inn i en klubb får et autosvar på mail "Velkommen som medlem..blablabla...om kort tid vil du motta velkomstgaven..blablabla"

 

Men har du fått noe informasjon etter dette?

 

Sjekk på bokklubbens "Din side". Logg inn med kundenr og postnr og se om den nyinnmeldte klubben ligger under "Medlemsskap"

 

Hvis du ikke finnner klubben her så er du ikke aktivert som medlem.

Har fått

Velkommen som nettmedlem i Bokklubben Nye Bøker!

Vi håper du vil trives i klubben og la deg begeistre av bokutvalget.

Om kort tid vil du motta velkomstgaven.

Men klarer ikke å logge inn, kommer

Vi kunne dessverre ikke finne noe medlemskap der vi har denne adressen registrert. Kanskje du forsøkte en annen e-postadresse enn den du har registrert hos oss?
Lenke til kommentar
Ikke så rart at du får opp den beskjeden om du er medlem fra før av.

Det kommer da jeg prøver å logge inn

 

Men er du registrert i en av de andre bokklubbene?

Nei, bare en.

 

Jeg er også registrert i én av de andre bokklubbene. Og når jeg prøver å registrere meg i en av de andre med samme navn så slettes kontoen etter hvert. Så om du vil ha et eller flere gavekort må du nok melde inn foreldrene eller søsken om du har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...