Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos hodelyktene som flere har bestilt. Det er vel liten tvil om at det er feilprising fra Bokklubbens side. Snakket litt med en fyr som kan en del jus, og han mente at Bokklubben har loven på sin side, skulle de finne ut av feilen i ettertid og kreve de tilbake.

Endret av Timur
Lenke til kommentar
Apropos hodelyktene som flere har bestilt. Det er vel liten tvil om at det er feilprising fra Bokklubbens side. Snakket litt med en fyr som kan en del jus, og han mente at Bokklubben har loven på sin side, skulle de finne ut av feilen i ettertid og kreve de tilbake.

 

Det er jo allerede en på forumet som har sendt mail til bokklubben og informert dem om feilen...

Lenke til kommentar

... og Bokklubben sa da at han fikk hodelyktene gratis. Nå har de vært priset slik i ganske mange dager, uten at bokklubben har tatt afære. Dessuten har vi fått ordrebekreftelse og faktura på 0 kroner.

 

En butikk kan da ikke komme tilbake noen uker senere å kreve dobbel pris for en vare sånn helt uten videre. Det kunne isåfall blitt svært gunstig for useriøse nettbutikker ...

 

Trist at det er slutt på gavekorttidene ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
... og Bokklubben sa da at han fikk hodelyktene gratis. Nå har de vært priset slik i ganske mange dager, uten at bokklubben har tatt afære. Dessuten har vi fått ordrebekreftelse og faktura på 0 kroner.

 

En butikk kan da ikke komme tilbake noen uker senere å kreve dobbel pris for en vare sånn helt uten videre. Det kunne isåfall blitt svært gunstig for useriøse nettbutikker ...

 

Trist at det er slutt på gavekorttidene ...

 

Goscinny ;)

Det gjør ikke akkurat situasjonen noe bedre at dere var fullt klar over at dette var en feilprising. Selvom dere har fått faktura og ordrebekreftelse så handlet dere ikke i "god tro", dere var fullt klar over det.

 

Og jo, de kan komme om én uke og kreve at dere enten betaler for varen, eller gir dere muligheten til å heve kjøpet. Du vil alltids ha rett til å heve kjøpet i en slik sak, så det er ikke så veldig gunstig for useriøse nettbutikker, de vil få utgifter heller enn inntekter.

 

Finnes eksempler på liknende saker, skal se om jeg kan finne noen senere.

Lenke til kommentar

Jeg visste ikke om at varene var feilpriset da jeg bestilte (jeg hadde jo mistanker, selvfølgelig). Uansett har ikke vi som forbrukere noe som helst å tape på å bestille dem. Kan ikke kreve betalt for dem. Mulig du har rett i at de kan kreve at vi sender dem tilbake, men vi kan altså ikke tape noe som helst på det (bortsett fra tid og ergelse, som ikke skal undervurderes).

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Apropos hodelyktene som flere har bestilt. Det er vel liten tvil om at det er feilprising fra Bokklubbens side. Snakket litt med en fyr som kan en del jus, og han mente at Bokklubben har loven på sin side, skulle de finne ut av feilen i ettertid og kreve de tilbake.

 

Det er jo allerede en på forumet som har sendt mail til bokklubben og informert dem om feilen...

Ja, men bokklubben kan fortsatt kreve å få dem tilbake.

Jeg er i hvertfall ikke bekymret for at jeg skal få noe krav. Jeg sendte bokklubben en mail og fikk til svar at det var en feil, men jeg fikk ta det imot gratis denne gangen. Da kan de ikke komme med noe krav til meg i ettertid. Hvordan det blir med de som har bestilt en haug med lykter nettopp fordi de oppdaget at det var en feil i systemet, er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar
angående hodelyktene

 

De er fremdeles gratis, hele prisen blir trukket fra i rabatt i handlekurven.

 

Hvis det er slik at Bokklubben har blitt informert om feilen og unnlater å rette det opp....kanskje det ikke er feil alikevel? Kanskje de har en haug av hodelykter de ønsker å bli kvitt?

Jeg fikk svar fra kundeservice at det var en feil. Mulig at de har mye å holde styr på om dagen og ikke har hatt tid til å rette opp feilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...