Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Damn! Jeg som akkurat har fått lov til å melde inn en i familien!

 

Gavekorttilbudet gjelder jo fremdeles, men nå er det begrenset til ett gavekort per person...uansett hvor mange klubber denne personen melder seg inn i.

 

Du kan fremdeles melde inn andre i familien og få gavekort.

 

Joda, såpass forstår jeg - men gidder ikke holde styr på en ekstra konto for bare 750 kr ekstra ;-)

Lenke til kommentar

Til hjelp til alle de som har fått tilsendt "dobbelt opp" av Hjelp, vi må på ferie x 4 - Vaction Collection"

 

 

 

Det gjelder en dvd jeg har bestilt under ordrenummer: xxxx xxx. Det er DVD-en " DVD Hjelp, vi må på ferie x 4 - Vaction Collection"

 

Den er plutselig fjernet, og har havnet under en ny ordre med ordrenr: xxxxxx under bestillinger på "Din side" da jeg logger på bokklubben.no

 

Bare lurte på om hva som har hendt, siden jeg allerede har fått mail om at varen har blitt sendt meg.

 

Mvh

 

Espen Lundby Nyhus

 

 

Hei

 

Det er ikke noe å bekymre seg for. Du får ikke tilsendt 2 stykker.

 

Med vennlig hilsen

Webkontakt/VGR

Bokklubben

Lenke til kommentar

Synes Bokklubben er ekstremt treige på leveringen. Fikk mail 8/11 om at Oceans 13 var sendt, hadde håpt å få den i løpet av denne uken. Men nei, ventet forgjeves.

 

Samme med Pirates of C 3. Denne hadde release onsdag 14. Bokklubben sendte melding om at den var sendt fra de mandag 12. Denne er heller ikke kommet.

 

Har forståelse for at siden Bokklubben opererer med fri frakt, så velger de B-post som forsendelse.

Men jeg synes alikevel de er i overkant treige.

 

Mulig det er den store pågangen med gavekortbestillinger som forsinker det ytterligere?

 

Pga denne erfaringen med lang leveringstid tviler jeg på at jeg kommer til å kjøpe mye av Bokklubben de neste 12 månedene..

Lenke til kommentar

14 innlegg forsvant på 1-2-3 pga. off topic.

 

For å sitere Q-tip sine vise ord i en av hans innlegg:

 

Hold dere for gode til å kverulere om sånne bagateller, det er nettopp sånt som får en tråd stengt.

 

Det er fakta. Er det noen som drar tråden off topic vil den alltid vurderes stengt. Og siden denne tråden har blitt så enorm, så vil nok den gå ganske fort til den stenges. Og ingen er tjent med det.

 

Når det gjelder innlegg så er det viktig at de inneholder noe om saken, som man finner i første innlegg.

 

MVH

 

KVTL

Lenke til kommentar
Synes Bokklubben er ekstremt treige på leveringen. Fikk mail 8/11 om at Oceans 13 var sendt, hadde håpt å få den i løpet av denne uken. Men nei, ventet forgjeves.

 

Samme med Pirates of C 3. Denne hadde release onsdag 14. Bokklubben sendte melding om at den var sendt fra de mandag 12. Denne er heller ikke kommet.

 

Har forståelse for at siden Bokklubben opererer med fri frakt, så velger de B-post som forsendelse.

Men jeg synes alikevel de er i overkant treige.

 

Mulig det er den store pågangen med gavekortbestillinger som forsinker det ytterligere?

 

Pga denne erfaringen med lang leveringstid tviler jeg på at jeg kommer til å kjøpe mye av Bokklubben de neste 12 månedene..

 

Tror ikke pågangen fra gavekortene er så stor at den gir utslag i leveringstid. Jeg tror hovedkilden til forsinkelsene ligger i Bokklubbens logistikk, og at varene ikke blir overlevert til Posten når du får oppgitt at varen er sendt. Mulig at de samler opp containere eller likende for å få lavere priser på forsendelsene, og dermed samler opp over flere dager.

 

EDIT: Raste, tror Titanic-filmen du venter på har med det samme å gjøre. I tillegg til at den mest sannsynlig har kommet bakerst i pakkekøen. Altså et par dager før den blir pakket, deretter et par dager før levering til Posten, og til slutt Postens leveringstid på 3-6 virkedager.

Endret av Q-tip
Lenke til kommentar

Har du ikke sett den før? Det er en digipack-utgave med slipcase. Den ser fin ut, heldigvis ikke bare et vanlig amaray-cover, men i og med at flere og flere filmer kommer i forseggjorte digipack-utgaver så er det ikke noe kjempespesielt ved den. Rocky Anthology er den samme fela, med en lang digipack-utbrett og slipcase. Monty Python er også digipack, i en boks som ser ut som en bok. Alien Legacy er sannsynligvis en boks med vanlige amaray-cover i.

 

Jeg har ikke fått noen av disse boksene fra Bokklubben, vel og merke (har bestilt Rocky Anthology, men fortsatt ikke sendt), men dette er hvordan de norske utgavene av disse titlene ser ut.

 

Gladiator, Rocky Anthology, Alien Legacy, Monty Python

Lenke til kommentar

Ja, jeg har fått begge Prison Break-sesongene.

 

Pakkene ruller jevnlig inn her hos meg. Bokklubben sender så fort de kan. De er ikke spesielt kjappe til å sende ut, men alt er gratis for svingende. Og hvor lang tid leveringen tar etter at pakkene er sendt er ikke noe Bokklubben råder over. Pakkene kommer! Folk må lære seg å puste litt ut og heller bare ta det som det kommer. :)

 

Når det er sagt så hadde jeg ikke kjøpt noe (og altså betalt) hos Bokklubben hvis det var noe jeg ville hatt litt kjapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...