Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Men jeg har ikke fått med noe angreskjema, man skal vel få det når man bestiller over nettet?

 

Har du fått det på mail? Hvis de ikke har informert deg om angreretten er fristen utvidet fra 14 til 30 dager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vet ikke hvordan det er med angrefrist og medlemskap. Medlemskapet koster jo ingenting, men det er vel et slags produkt. Du må nesten ringe å høre, eventuelt lese det du godtok før du ble medlem.

Lenke til kommentar
Har nå meldt meg inn i 4 klubber.. Med samme navn på alle, men har fått forskjellige medlemsnummere for hver jeg har meldt meg inn i.. Vil jeg få fire gavekort nå? Eller bare fra en av dem?

Håper på noen svar som kan hjelpe meg :)

 

Det ser ut til at Bokklubben har innskjerpet dette og at du kun får ett gavekort....dessverre.

Lenke til kommentar
Har nå meldt meg inn i 4 klubber.. Med samme navn på alle, men har fått forskjellige medlemsnummere for hver jeg har meldt meg inn i.. Vil jeg få fire gavekort nå? Eller bare fra en av dem?

Håper på noen svar som kan hjelpe meg :)

 

Bokklubben har vært skikkelig kjiip i det siste så det blir nok bare ett gavekort på deg. Men hadde du meldt deg inn i fire klubber med samme navn for en måned siden hadde du nok fått fire gavekort.

 

Surt å tenke på.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Fikk hovedbok idag som jeg avbestilte, stod at avbestillingsfristen var om 14 dager. Er det alltid slik, at det kommer ett hovedbok tilbud hver 14 dag? Gjelder det i alle klubbene?

Noe som har erfaring med dette eller noe annet? hadde vært greit å hatt et bra system i avbestillingene...

Lenke til kommentar
Fikk hovedbok idag som jeg avbestilte, stod at avbestillingsfristen var om 14 dager. Er det alltid slik, at det kommer ett hovedbok tilbud hver 14 dag? Gjelder det i alle klubbene?

Noe som har erfaring med dette eller noe annet? hadde vært greit å hatt et bra system i avbestillingene...

Bokklubben har ikke system på noe :p

Men det kommer en hovedbok cirka hver 14. dag, og du har avbestillingsfrist på 14 dager, samt at du får e-post om nye hovedbøker. Så det med avbestillingen av hovedbøker skal igrunnn gå veldig greit.

Lenke til kommentar
Da har jeg ringt til kundeservice angående Titanic. Etter 10 minutter fikk jeg endelig svar. De sa de hadde to versjoner, og at det sikkert har vært en pakkefeil. Det som er rart er at det skjer med mange andre og ikke bare meg. Uansett, de skulle sende meg returlapp og jeg skulle "pakke den inn i papir og lime lappen utenpå" som de så fint sa det, og sende den tilbake.

 

Så får vi bare håpe at jeg får riktig film denne gangen.

 

Haha, flott initiativ :) Selv om jeg dessverre har mine tvil om at det hjelper. Det kan ikke handle om pakkefeil når samtlige som har bestilt Titanic har fått den 2-disc-utgaven, og i tillegg etter en klage fortsatt ikke sender riktig.

Jeg har forøvrig enda ikke fått noe svar på mailen jeg sendte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...