Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Dere som fortsatt får meldt dere inn og får flere gavekort. Bruker dere feks forskjellige mail adresser og navn? Eller kjøre dere likt hele tiden? Kunne godt tenkt meg å meldt meg inn i 2-3 klubber for å sikre julegavene=) Og er faktisk interessert i å beholde noene av bøkene som kommer, ihvertfall fra krim klubben=)

Det vil nok bli betenget som svindel, så nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der tikket det jammen in to nye gavekort, selv om jeg trodde det var slutt på dem, og denne gangen brukte jeg det til noe fornuftig, neste semesters skolebøker:

 

 

1 stk. Norsk kunsthistorie 400.00

1 stk. Om kunst, kunstinstitusjon og kunstforståelse 208.00

1 stk. The Story of Modern Art 224.00

1 stk. Art in Europe, 1700-1830 180.00

1 stk. European Architecture, 1750-1890 195.00

1 stk. Modernity and Modernism 284.00

1 stk. Everyman 105.00

 

 

Det ble litt penger spart der, den siste boken er foresten ikke skolebok men Philip Roth sin siste roman hvis noen skulle lure. Da er det bare å satse på nye gavekort til mandag igjen da ;)

Endret av modin
Lenke til kommentar
Dere som fortsatt får meldt dere inn og får flere gavekort. Bruker dere feks forskjellige mail adresser og navn? Eller kjøre dere likt hele tiden? Kunne godt tenkt meg å meldt meg inn i 2-3 klubber for å sikre julegavene=) Og er faktisk interessert i å beholde noene av bøkene som kommer, ihvertfall fra krim klubben=)

Det vil nok bli betenget som svindel, så nei.

Ikke hvis du bestiller for andre, som familiemedlemmer, eller de melder seg inn og gir deg gavekortet? Så lenge personen som registrerer seg faktisk eksisterer og samtykker til å være medlem, ser jeg ikke hvordan det kan være ulovlig.

Lenke til kommentar

Jeg har fått et par pakker fra Bokklubben og reagerer litt på hvordan de velger å pakke. Filmene kom i en ganske liten firkanta pappkartong. Varene i de to forsendelsene fylte bare opp halvparten av esken, og det var ikke brukt noe polstring (papir e.l) for å fylle opp resten av kartongen.

Filmene lå derfor løst og skramlet i kartongen gjennom hele postgangen.

 

Ingen skade på filmene, men jeg synes det var litt merkelig at ikke Bokklubben har bedre rutiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...