Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke han som fikk det halv 12 idag fikk det, dem deler ikke ut i helgene sa dem på epost til meg.

hva skulle han tjene på å lyve om det ?

ser det er mange som har fått gavekort idag, til og med han som registerte seg igår. jeg regga mge for 2 dager siden så jeg venter enda spent på om jeg også får det idag, håper på det hvertfall :)

Lenke til kommentar
Har jeg kalt han løgner? NEI!

 

Jeg skrev at jeg ikke trodde at han fikk det idag, siden Bokklubben sa på mail til meg at dem ikke deler ut i helgene.

 

Så hvor i innlegget sto det løgner a, Mojo Pin?

 

Jeg bare reagerte på at du "ikke trodde han fikk det i dag", da mange brukere akkurat har skrevet at de fikk gavekortet nettopp i dag. Jeg trodde du stilte deg tvilende til informasjonen "han" hadde gitt, og insinuerte at han bare fant det opp. At jeg kalte deg dust var bare usaklig, så det beklager jeg :)

Lenke til kommentar
Har jeg kalt han løgner? NEI!

 

Jeg skrev at jeg ikke trodde at han fikk det idag, siden Bokklubben sa på mail til meg at dem ikke deler ut i helgene.

 

Så hvor i innlegget sto det løgner a, Mojo Pin?

 

Jeg bare reagerte på at du "ikke trodde han fikk det i dag", da mange brukere akkurat har skrevet at de fikk gavekortet nettopp i dag. Jeg trodde du stilte deg tvilende til informasjonen "han" hadde gitt, og insinuerte at han bare fant det opp. At jeg kalte deg dust var bare usaklig, så det beklager jeg :)

Det går greit, Mojo Pin;)

 

Skrev kanskje litt sånn at man trodde at jeg kalte han løgner.

Lenke til kommentar

Dere som fortsatt får meldt dere inn og får flere gavekort. Bruker dere feks forskjellige mail adresser og navn? Eller kjøre dere likt hele tiden? Kunne godt tenkt meg å meldt meg inn i 2-3 klubber for å sikre julegavene=) Og er faktisk interessert i å beholde noene av bøkene som kommer, ihvertfall fra krim klubben=)

Lenke til kommentar
Dere som fortsatt får meldt dere inn og får flere gavekort. Bruker dere feks forskjellige mail adresser og navn? Eller kjøre dere likt hele tiden? Kunne godt tenkt meg å meldt meg inn i 2-3 klubber for å sikre julegavene=) Og er faktisk interessert i å beholde noene av bøkene som kommer, ihvertfall fra krim klubben=)

 

Samme konto, 11 klubber

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...