Gå til innhold

Har jeg tatovert megselv?

goliatmo

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha gjort meg ferdig med mine lekser, som involverer blekk, satt jeg og tenkte på hvordan man lager tatoveringer.

Plutselig får jeg den lyse idéen å lage en selv!

Så jeg dypper passeren min i blekkhuset og stikker den i hånda mi og plustelig hadde jeg laget en trekant.

Man ser det ikke på bildet, men trekanten har et sånt grønnskjær som tatoveringer ofte har.

Jeg har gnikket og skrubbet alt jeg orker, men den forsvinner ikke, tror dere den forsvinner etter et par dager og en god dusj, eller er jeg stuck med denne trekanten for alltid?

post-73350-1191804169_thumb.jpg

post-73350-1191804182_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det så infisert ut, håper du får koldbrann :)

9660509[/snapback]

henger meg på den.

9660602[/snapback]

Skal inrømme at det hadde vert litt kult med koldbrann..

Skrevet

Det er ikkje utan grunn at profesjonelle tatovører bruker sterilt utstyr, blekket er vel neppe det du finn på ein bokhandel. Ikkje spesielt lurt kanskje, men artig for oss andre. :)

Skrevet (endret)

Avhengig av hvor dypt du stakk passeren, så tror jeg du nettop har skaffet deg en livslang påminnelse på at ting som virker kule der og da, ikke alltid er det :p

Endret av IQ
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Gratulerer, du har mest sannsynligvis anskaffet deg blodforgiftning. :)

Eller så er du heldig og at det forsvinner av seg selv etter noen uker. ;)

Skrevet

Jeg stakk meg ufrivillig med blyant i tommelen for 5 år siden eller noe, og jeg har fortsatt en prikk under huden. Har du stukket passeren langt nok inn så er det der nok for alltid. Idiot AHAAJAHAHHAHAHAHHAHA

Skrevet

Neida, ekke alvorlig. Hadde en i klassen på ungdomsskolen som drev å gjorde dette hele tida. Det blei der en stund ja, men fortsvant noen måneder etter. Ikke noe man har hele livet tror jeg ikke nei.

Skrevet

Jeg klarte å stikke en trykkblyant langt inn i hånda, (ikke med vilje), men det er vel ca 2-3 år siden nå, og har fortsatt en liten svart flekk i hånda, og den har ikke blitt svakere :p

Skrevet

Hvor lenge du kommer til å ha dette, kommer fullt og helt an på hvor dypt du stakk passeren. Jeg tror ikke du kommer til å ha det mer enn et halvt års tid, pluss/minus noen måneder.

Det som er sikkert, er at du får arr av dette. Du har skadet huden grundig, og det ser ut til at du har pirka nedi lærhuden, mulig også underhuden. Området ser for øvrig betent ut, du ser det på rødfargen rundt "tatoveringen" din, samt at du kan se at noe av huden dør der det er hvitt.

Koldbrann får du neppe.

Og til dere som skriver om at dere stakk trykkblyanten inn i hånda/fingre og fortsatt har sort merke innenfor huden, så er det p.g.a. at det sitter igjen litt av "blyet" fra trykkblyanten.

Skrevet
Og til dere som skriver om at dere stakk trykkblyanten inn i hånda/fingre og fortsatt har sort merke innenfor huden, så er det p.g.a. at det sitter igjen litt av "blyet" fra trykkblyanten.

9664318[/snapback]

Haha, konge :D

Er det farlig på noen måte da? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...